/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP.!!!!!
Fra : Hypacia
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 14-10-04 12:20

Hej jeg har lige installeret et program fra LEGO (Robotics Invention System) Nå jeg gå ind i det genstater computeren og jeg få denne Fejl besked nå den stater op igen:

C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\WER2a2f.dir00\Mini101404-02.dmp
C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\WER2a2f.dir00\sysdata.xml

Nogle der ved hvad man kan gøre så det dur igen.? Mit LEGO program 1200 Kr. Håber ikke det er noget med det afgøre.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 14-10-04 12:27

prøv at være administrator på din pc,hvis du er logget ind som kun bruger.
se i kontrol panel under bruger ??

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 14-10-04 12:38

Jeg er administrator.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-04 12:42

Prøv engang at gå ind og åbne det der henvises til i Temp filen. Jeg er temmelig sikker på, at det er en fejlrapport.
Det kunne jo tænkes at der kunne komme lidt flere informationer om fejlen.