/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Timberlake og guldklik!
Fra : berpox
Vist : 672 gange
50 point
Dato : 13-10-04 19:53

Timberlake - hvorfor ialverden bliver du ved med at spamme kandu med dine guldklik-tips? Og så endda forklædt i de mest sindrige interessegrupper og overskrifter.....

Det er vist ikke helt i tråd med:
Citat
.....Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

og

Citat
Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.

Alt sammen fra http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#1

Så kære Timberlake, hjælp mig med en løsning på mit problem: Jeg er træt af dine guldkliktips, og du kan hjælpe mig ved at undlade disse i fremtiden. Den eneste du hjælper med dine "tips", er øjensynligt dig selv. Får du provision hvergang nogen klikker på www.guldklik.webbyen.dk ??? Spar venligst mig og Kandu for din markedsføring.

Jeg ved godt, at jeg blot kunne undlade at kommentere dine indlæg - men jeg har valgt at åbne en dialog istedet, med håbet om, at du vil deltage.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:55

Hellere guldkliktips end svampetips

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-10-04 20:00

Ja, og der ikke rigtigt er nogle svampetips, kommer svampearne med helt ulødige og urelevante svar på alle mulige andre spørgsmål. De sidste 3 svar jeg har afgivet, kommer svampearne bagefter med nogle "???" svar. Jeg gider ikke linke til trådene; for så har vi ham er også.

mvh
Franksp

PS. Jeg synes nok de sidste tips Timberlake er "???", men der er jo nogle kandubrugere der giver ham - nogle gange mange - stjerner.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 20:05

> Creamy

Kun nogle svampetips er dårlige kopier. ALLE timberlake's tips er ren selvpromovering. Og jeg er nødt til at give perpox 100% ret.

Og du siger Hellere, Hvis ikke nogen gør noget for at stoppe timberlake NU, bliver han mindst lige så slem som
"You know who".

Melder mig ud nu - skal se BOLD på TV2. Hygge AJ

Accepteret svar
Fra : Timberlake

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-04 20:10

svampetips lugter! Længe leve www.guldklik.webbyen.dk..
Der er i det mindste flottedamer man kan kigge på.

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 13-10-04 20:11

Har I ikke andre problemer end de I her har gjort rede for så må I godt nok kede jer, kom dog videre i livet venner eller skriv en bog om jeres problemer.
Svampen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:12

lol...ja undskyld, men jeg synes Timberlake er en charmerende gut

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 20:25

> Creamy

Hvor har du mødt timberlake hvor han har gjort et charmerende indtryk? Jeg har kun mødt ham i hans tips. Og da de er designede til at Sælge/Promovere så skal han da forsøge at være charmerende!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 20:26

ja...men jeg kunne godt tænke mig og høre lidt mere om de der guldklik..hvad er det for noget? Kan du ikke fortælle lidt Timberlake.
Og Frank..velkommen hjem, jeg kan ikke se du er på?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:27

Jeg har set et par sjove kommentarer fra Timberlake - og jeg har vel lov til at
synes at han er ok

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:39

Arne-> Søg på hans nick og du vil opdage at den 'stakkels' dreng er blevet haglet ned lige fra allerførste gang han viste sig på kandu. Det tager han dog med oprejst pande og tumler bare derudaf. Det kan jeg godt lide, sikkert fordi jeg mener at der skal være plads til alle, hvis ikke de ligefrem bliver ubehagelige som svampearne.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 20:42

Der var Timberlake jo!
Det kan godt være at der er veldrejede modeller i forbindelse med dine tips. Men det er stadig ikke noget svar på mit spørgsmål - og heller ikke en forklaring på, hvordan du mener dine endog mange enslydende tips passer ind i Kandu's filosofi.

Og så holder vi stupidus fungus suasionis ude af denne tråd, ikk' ?

Jeg holder vejret, og håber Timberlake giver sig tid til at komme med et ordentligt svar.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-10-04 20:44

ja, jeg har jo påpeget det, SPAM, gå nu væk timberlake. da jeg i eftermiddags læste dit seneste tip, var jeg på nippet til at klage til kandu teamet, men gav dig nu endnu en chance. brug den til ALT andet end guldklik og gudfeber. vi har fattet det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 20:45

> Creamy - OK Will do.

> Mango

Nu gør du det igen. Kommer ind i en tråd, uden at ha' sat dig ind i det. Og beder de andre i tråden om at oplyse dig. Kære ven: oplys dig selv før du går ind og kommenterer tråden.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-10-04 20:52

Hej mango. Og tak for velkomsten.

Hvad mener du med, "Og Frank..velkommen hjem, jeg kan ikke se du er på?"
Jeg er da på.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:54

Hva´er du på Frank?! vel ikke svampe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 21:00

Frank..må indrømme at det var en intern besked jeg kom med sorry..synes da ikke jg er slem til at gøre det...og hvis jeg er?...overlever du nok...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-10-04 21:02

Hej cremygirl. Jeg sidder lige her ved skærmen, lige som "Jens Vejmand". Jeg er lige kommet tilbage fra Frederikssund, hvor jeg har besøgt min nyligt fraskilte datter, og mine 2 "GULDKLUMPER" af børnebørn. Så jeg sidder lige og deler 2 whisky sammen med min kone. Vi skal en tur til Tyskland i morgen, for at få fyldt depoterne op.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 21:03

Og jeg mente naturligvis Arne *GG* hmmm, der er football..og jeg har fået lidt hvidvin...naaah jeg mente om Frank var på MSN ?

Og tror bestemt ikke han er på svampe..ikke mig bekendt..bortset fra at vi alle er inficerede med svamp lige nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 21:05

> Creamy

Nu har jeg checket hans Nick som du kalder det. Jeg har ikke læst alle de tråde han har været involveret i, og det kan da godt være at han i en af disse har vist en charmerende adfærd.

Det er i midlertid ikke det der springer i øjnene. Det er hans mange tips, der alle indeholder et link som han gerne vil ha' Kanduer til at besøge. Og det er tydeligtvis for selv at drage økonomisk nytte af det.

Og jo flere gange du og andre skriver ordet "svampe", jo mere er I selv skyld i at Ordet lever.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 13-10-04 21:05

>> arne.jakobsen
Kan du ikke være pisseligeglad med hvad andre gør i de forskellige tråde vil du ikke svare på mango's forespørgsel jamen fint, men gider du så ikke flette arret og kom videre, og forhold dig til tråden eller smut.
Jeg kan ikke se nogen steder at mango forsøger at inddrage kandu's svampemongol.

arne.jaCobsen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 21:09

>> arne.jakobsen Og jo flere gange du og andre skriver ordet "svampe", jo mere er I selv skyld i at Ordet lever.

Deri tar du nu ganske meget fejl men det kommer nu ikke bag på mig eller andre.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 21:15

> svampearne - alias arne.jacobsen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 21:18

Arne "c" jeg har ligesom fået en "far" i Arne..og han styrer mig lidt jeg kan godt klare det..jeg bliver ikke pist af det..da jeg kender ham og ved at han har hjertet på rette sted, trods hans trang til at promovere sig selv..det er der folk der har og det er der jo ikke noget galt i..bortset fra at vi lever i et land hvor det ikke er tilladt..og ærligt..jeg er ligeglad..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 21:19

Arne-> så er vi bare uenige angående Timberlake - længere er den ikke.
Jeg synes han er sjov og det vil jeg da ikke beklage overfor nogen. At han er irriterende for dig og andre kan jeg af gode grunde ikke sætte mig ind, da jeg har så umådelig svært ved at forstå man gider beklage sig over andres tip. Sorry, men sån´er jeg nu en gang.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 21:21

En far?! troede sq I var noget nær jævnaldrende

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 21:28

> Creamy

Rart at vi osse ka' være uenige. Andet ville da være lidt underligt! Men hvis du læser spørsmålet og derefter Timberlake's tips, vil du se at han ER sælger og selvpromoverende. Og derfor en ligeså stor trussel imod ordentlig Kandu-adfærd som "You know who". Love Aj

> alle

Lad så være med at kalde Psycopaten for Arne. Det hedder han jo ikke. Han har kun påtaget sig navnet for chikanere mig. Kald ham PsycoEddie, det er meget tættere på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 21:39

Nåh PsycoEddie

Jeg kan se at du nu igen har været inde på http://home6.inet.tele.dk/pedjuhl/html/liste_over_farvesvampe.html

og kopiere, og har lagt det ud som et tip på Kandu.

Få dig dog et liv!

Og det var KUN dine tåbetips jeg lovede ikke at kommentere.

At være med til at afdækkede din enorme stupiditet, vil jeg da ikke gå glip af!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 21:43

Creamy..ha ha ja du er ung endnu..jeg føler mig ikke helt jævnaldrende med Arne..menok..slap du bare af, du behøver ikke at have antennerne ude i alting..
Dette er smalltalk, så der skulle væer plads til interne også..
Gider i lige at slappe af og tage det helt roligt..lig´vet er for kort og for godt til alt den ævl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 21:51

Og hvem skulle forhindre mig i at ha´antennerne ude?! DIG!
Nope Mango, hvis du vil ha´lov til atklemme alt dit interne ind i en smalltalk, så må du forvente at der bores, snages og lugtes til dig og dine

Ser ud til det er lidt svært for dig at adskille kandu fra din tilværelse IRL - sån´kan det gå når man MSNér med kandubrugere - men tag det som det kommer

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 21:55

Hmmmm.....ikke et eneste indlæg i denne tråd har bragt mig eller andre "kandusser" blot et lille bitte skridt nærmere Timberlake's baggrund for at spamme kandu med guld-klik-tips.

Der er tråde nok der omhandler særlige personrelaterede spidsfindigheder - så igen, hold dem ude af denne tråd!
Meget få af de indkomne indlæg ER et hak bedre end Timberlake's tips, resten er tråd-SPAM!

Tænk lige over det!

- og jeg venter stadig på Timberlakes velovervejede besvarelse......

mvh Berpox

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 21:59

>>Arne.jakobsen
den 12-10 2004 Og dette var så min sidste kommentar til svampearne's tåbeligheder. Og det er et løfte.

Så må jeg derved udlede du ikke mener det er tåbeligheder jeg kommer med i denne tråd...Tak min ven

Kærlig Hilsen SA
Svampens Champ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 21:59

Creamy bare iorden..der er ikke noget der er så lumert at det ikke kan tåle dagens lys...det skal edermame være lummert --så jeg er ligeglad, det var egentligt bare for at spare din energi og tid at jeg sklrev det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 22:03

Du skal ikke bekymre dig om hverken min tid eller energi. Har nok af begge dele

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 22:03

arne.jakobsen kl.20.05

citat:
Melder mig ud nu - skal se BOLD på TV2. Hygge AJ

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 22:10

svampearne..må skuffe dig *LOL* imens du har sidddet og fulgt med og søgt klamme udtalelser har vandre set at dk spilled uafgjort med Tyrkiet..
Creamy...godt, jeg vill ikke have det godt med at du spildte din energi på mig og mine meninger!!...de ser ud som om de ikke er så meget værd..tsk!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-10-04 22:13

Hei Berpox,er jo ikke muligt at svare på dine spørgsmål når de er stilet til Timberlake,men men håper da du får dine svar

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 22:13

Du må være fuld Mango! - aner aldrig noget som helst om, hvad du mener med at dine meninger intet er værd..tsk tsk!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 22:16

>> mango tror nu ikke arne.jakobsen har set bold, men det er der jo ikke noget overraskende i - han lover et, og gør noget helt andet.

Kærlig Hilsen SA
Svampens Champ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 22:21

creamy..yes jeg er fuld..så tilgiv mig!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 22:22

creamy..yes jeg er fuld..så tilgiv mig!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 22:24

Tænkte det nok! din stavning blev værre og værrre

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-10-04 22:24

Vil også være full men har købt for lite pils,

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-10-04 22:35

->holniels
Kan man købe rigtig pils i Norge??????????????????????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 22:37

Holniels> næ...ved godt at hverken du eller andre end Timberlake kan svare på mit spørgsmål. Netop derfor, overrasker det mig, at så mange spammer et meget direkte spørgsmål til Timberlake med intetsigende kommentarer - igen er der nogle få kombatanter på banen, der livligt debatterer emner der er trådens intention ganske uvedkommende.

Jeg er ganske overbevist om, at kandusserne under ét er aldeles nysgerrige efter at få afdækket Timberlakes trang til at eksponere sig selv og sine tips.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-10-04 22:39

Hallo dabj,Harbo boks,hva sir du så??? 4,6% billig også,,15Kr. + pant,

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 13-10-04 22:43

Hej berpox !

Jeg er hamrende ligeglad med timberlake, jeg går kun ind i din tråd for at afdække et par menneskers adfærd rettet mod mig
Frankie 20.00
og så arnebjarne kl 20.05

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 22:49

> holniels

Fortæl nu de stakkels mennesker at du bor i Sydsjælland, ellers gør jeg det Squ!

SKÅL i Skivet din gamle Nordmann.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-04 22:49

Berpox > Jeg har det sådan med tips at hvis det er noget der interesserer mig så kigger jeg indenfor og jeg gør det jo helt frivilligt, men forstår dig godt hvis det er gentagelser.

Men Timberlake er ikke den værste syntes jeg, der er flere andre der mener at "deres" tips skal gentages i flere grupper fordi de måske er lidt selv centreret.

Hvis du går ind på Timberlake's profil, så vil du finde at der er virkelig mange der læser hans tips, og så har de jo en værdi. Et enkelt tips er læst af 423 brugere - det er da meget godt gået.

Og Berpox når du opretter en tråd i *Smalltalk* ja så må man også finde sig i at den løber ud i Smalltalk - det er jo meningen i denne kategori !! En anden gang så opret det i kandu kategorien så er der en chance for at minimere smalltalken.

Der er andre der har gjort Timberlake opmærksom på nogle fejltagelser han har gjort tidligere på året og som jeg ser det så tager han disse råd til efterretning på en sober måde.

Så derfor
Timberlake > prøv at begrænse dine gentagelserne.

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-10-04 22:55

Faen igen arne.jakobsen,jeg har boet i Køge,men mange år siden nu,drukket mange pils på Guldfisken,så skål du og ta deg litt sammen,ikke

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 22:58

jeg gør i det miindste ikke opmærksom på mine meninger..så please lad mig i fred, jeg har ingen intensioner om at komme i rampelyset..har jeg været så rigeligt..og ja Creamy..du har reet jeg er fuld og det står jeg ved..og jeg staver som en høne ved solpopgang

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 23:01

Faen igen holniels,jeg bor i herning. Sidst vi 2 snakte sammn, boede du i sysjælland. Hvor bbor du nu? er du tilbae i norge?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 23:03

arggh..deet kan sgu da være lige meget

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 23:08

>>mango hva kan være lige meget ?

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 23:09

Bentjuul>Tråden er oprettet i Smalltalk netop fordi det er smalltalk. Det har ikke en disse med Kandu at gøre - men ene og alene Timberlake og Timberlakes fantasiforladte links til .... ja til guldklik.

At et enkelt tips under overskriften "SAFTIGE SEX HISTORIER" er læst ualmindeligt mange gange er da fint

Men når det samme tips "gulddklik" bringes igen og igen....så vil jeg egentlig gerne høre Timberlake om hvorfor.
Jeg har ikke noget mod Timberlake - og Timberlake anmodes blot høfligst om enten at forklare hvorfor, eller blot herefter at undlade spam-tips. Og da slet ikke i den lurvede forklædning.

At der er lidt småsludren i krogene har jeg skam ikke noget imod i en smalltalk-tråd - men de gentagne mudderkastninger vi alle er vidne til p.t. hvad angår personer der beskæftiger sig med, eller har alias i retning af, små giftige såvel som spiselige vækster, behøver jo ikke at brede sig ud over det hele.....

mvh Berpox.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 23:09

Jeg HAR tidligere fortalt jer at svampearne og arne.jacobsen ER den samme person. Nu beviser "de" det selv i denne tråd, se her:

Citat/

Fra : arne.jacobsen Dato : 13-10-04 22:43

Hej berpox !

Jeg er hamrende ligeglad med timberlake, jeg går kun ind i din tråd for at afdække et par menneskers adfærd rettet mod mig
Frankie 20.00
og så arnebjarne kl 20.05

Kærlig Hilsen SA

Citat slut

Men HVEM er det nu lige SA er? Er det ikke svampearne der plejer at underskrive sig sådan?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-04 23:17

Berpox > jeg er såmænd meget enig med dig, - men som sagt er Timberlake ikke en af de værste, og generelt har han mange læsere til sine tips.
Disse gentagelser af det samme tips kan vi godt undvære, og jeg tror også han stopper med guldklik nu, men du kan nok ikke forvente en forklaring på hvorfor, og i sidste ende er det også ligegyldigt - du har gjort opmærksom på det og jeg tror han lytter til det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 23:17

SA forsøger at gøre sig gode venner med Mango. Øjnede du lige en chance, fordi kvinden fortæller hun er fuld

Det er lige til at gå i druk over

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 23:20

cremede forklar lige hvordan du er kommet til den antagelse ?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-10-04 23:22

creamygirl,den med full er ikke så dårlig,har forsøkt meg mange gange jo,men vet ikke hva jeg har for feil,kikser hver gang jeg mens andre har succes,trist jo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 23:22

Så viste eddie sig lige igen..cremede!!!!
Gu vil jeg ej forklare dig noget som helst - du er syg i hovedet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 23:23

> berpox

Prøv venligst at adskille Psykopaten der anvender profilen arne.jacobsen (og 16 andre) fra mig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 23:24

Stakkels dig Holniels - prøv når du er ædru

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 13-10-04 23:26

love AJ

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 23:31

arne.jaKobsen.... jeg har skam luret den af for længe længe siden.....tjikkerlikker....!

mvh Berpox (-:

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 13-10-04 23:35

Lyt og lær!!

Eddie_skov - the_expert - svampen_Arne - Svampearne - Arne.Jacobsen
e den samme som profilen webgun.
Pas på, manden er bindegal,kugleskør,psykopat og han har en pumpgun

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 23:38

Oki overdommer - har du også hans adresse?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 23:42

Så så - Syge Eddie. Du skal da ikke sige LOVE til mig. Du har nu endnu engang i samme tråd bevist din multible personlighed ved at skrive cremede: Se her:

citat/

Fra : creamygirl Dato : 13-10-04 23:22

Så viste eddie sig lige igen..cremede!!!!
Gu vil jeg ej forklare dig noget som helst - du er syg i hovedet

Citat Slut/

Du siger også at JEG skylder dig svar:

Husk: Dit syge hovede: At du stiller et spørgsmål, garanterer dig ikke et svar!

Du har aldrig krav på et svar.

Jeg er lidt stolt over at jeg har lært dig at sige ord som: Kærlig, Venlig o.s.v.
Jeg er KED at at du kun har brugt dem til at være en 100% skiderik.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 23:51

Øv ingen adresse!
Jamen så...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 23:56

> Creamy

overdommeren er =

Eddie_skov - the_expert - svampen_Arne - Svampearne - Arne.Jacobsen m. fl. og webgun.

Så det er en direkte trussel. Det har narrehatten prøvet før.

Kom så NArrehat og skyd mig hvis du tror du har intilligens nok til at overliste mig. GNÆK GNÆk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-10-04 23:58

Kandu,når det går som det plejer

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 14-10-04 00:04

hvorfor skrider du ikke bare i seng keld,når nu du keder dig sådan?
Arne.Jakobsen jeg er ikke narrehatten,det tør jeg love dig 100%. Men find selv ud af hvad webgun er for en led satan,og du vil vide hvad det er du har med at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 00:29

Overdommeren

Jeg ved kun det om dig der står på din profil. Og det er INTET. Jeg kan også se at du er oprettet som alm.bruger d. 2.10.2004.

Dine kommentarer fortæller imidlertid at du har meget større viden end som sådan.

Det er tidligere sagt at du ikke burde gemme dig bag en "alternativ profil", og det er jeg enig i.

Hvis du KUN vil udtale dig bag et alias, må du hellere holde din mund. Er du ikke Mand/Kvinde nok til at stå bag dine ord, så lad være med at sige dem. (Elendige tøsedreng/pige).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 00:56

> overdommeren

Jeg har nu brugt nogle minutter på at undersøge webgun. Og han er ikke i familie med vores mand.

Og tro mig: Jeg ved godt hvad jeg er oppe imod. Men at blande webgun ind i dette er både forkert og forkert.

Men tak for din velvillighed. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 00:56

> overdommeren

Jeg har nu brugt nogle minutter på at undersøge webgun. Og han er ikke i familie med vores mand.

Og tro mig: Jeg ved godt hvad jeg er oppe imod. Men at blande webgun ind i dette er både forkert og forkert.

Men tak for din velvillighed. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 01:01

Keld keder sig squ da ikke. Han er blot en af de få der ved hvornår det er bedst at holde mund. Nemlig nå man ikk ka kom mæ et fornuftigt indput.Gnæk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 01:01

Keld keder sig squ da ikke. Han er blot en af de få der ved hvornår det er bedst at holde mund. Nemlig nå man ikk ka kom mæ et fornuftigt indput.Gnæk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-10-04 01:07

Hvoffor kommer alt mit 2 gange?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 14-10-04 14:18

Det er squ nok,fordi du trykker TO gange dumme.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-04 15:09

jeg undskylder lige alt mit vrøvl i aftes *GG* 1 flaske hvidvin og ikke så meget mad = pløret !!!

Arne jakobsen, ja det har jeg også prøvet..og jeg trykkede IKKE 2 gange..det sker altså indimellem.

Godkendelse af svar
Fra : berpox

Dato : 20-10-04 20:05

Ja ja - så lukker vi spørgsmålet.

Tilsyneladende har du "Timberlake" lyttet efter - og det er jeg rigtig glad for. Jeg havde dog håbet at du ville uddybe lidt....men du skal ha' "poængsne" fordi du kom forbi.

mvh Berpox