/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lokums snak !
Fra : molokyle
Vist : 503 gange
92 point
Dato : 13-10-04 19:10

Som overskriften siger : Hvorfor ska' mænd stå op at tisse, når der er et toilet at sidde på ?

..og hvorfor insisterer kvinder på; mænd ska' slå brættet ned, hvis de alligevel har stået op og tisset ?

Det er dog mere ulækkert at skulle rejse et sæde, et kvindemenneske har siddet med sin bare røv på og tisset ... det havner jo ALTID under brættets forreste del. Dér hvor man må tage fat for at løfte det op på højkant !

..og hvorfor er de fleste toiletter så små, man må lægge 'kalorius' på brættet eller læne samme op ad et stykke koldt og vådt porcelæn, for at sidde ned på brættet. Er toiletter kun bygget til børn, kvinder eller køns-aputerede ???

Nuvel; der findes 'pisse-render', men 'so eine dinges' er der altså ikke installeret dér hvor jeg bor !

..så jeg sidder (med de ubehageligheder der følger) på mit lokum, når jeg ska' pisse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:11

...og slår derfor IKKE brættet op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 19:12

Ka' du ikke bare sidde "omvendt" på den store gulvvase når du skal slå vandet fra kartoflerne?

mvh Berpox

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 19:15

Jeg har stående ordrer om at sidde ned.
Citat: [hør] "når du bliver voksen og kan nå derhen...............så måske" [hør]

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:22

Sikke noget vrøvl Molo. Vi tisser sq da ikke ind under brættet.
Eller gør vi?! jeg har i hvertfald altid troet at det var jer mænd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:23

Er forsøgt

..men så passer brædtet ikke min mås

emesen ->Den slags ska' man da ik' ta' imod ordre om ! Dét er da bare noget der falder naturligt, når nu der er en oplagt mulighed for at sidde ned og hvile sig lidt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:24

Mænd der sidder ned og tisser må gerne besøge mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 19:24

Jeg er meget enig i dine betragtninger Molo. Da jeg var på Højskole i Ry for nogle år siden, delte jeg bad og toilet med to piger. De var meget trætte af at jeg kun sjældent slog brættet ned. Al kommunikationen foregik v.h.a små sedler på indersiden af toiletdøren. Det var ret sjovt. Selvom jeg replicerede at jeg syntes det var meget egoistisk af dem altid at lade brættet være nede, forstod de ikke en DYT.
Men det er jo vores skyld. Vi har i århundreder placeret dem på en piedestal. Og nok vil de gerne ha' ligeberettigelse, men kun hvis det IKKE er ensbetydende med at de skal slå brættet OP.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:25

Arne du er udelukket fra en kop kaffe hos mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:26

'Er forsøgt' var henvendt til berpox.

creamygirl -> Gu' gør I så Stinter HELE vejen under sædet, hvor ingen ka' se det !!!

Man bemærker blot kun den slags, hvis man er mand og bliver bedt om at slå brædtet op

Næste gang du møder et nedslået sæde, så løft ..og kig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 19:31

Min læge har anbefalet at jeg SKAL sidde ned når jeg tisser
Da han siger at det ellers vil gå ud over min ryg i det lange løb,når man skal holde sådan en tung ting i hånden.
Så det retter jeg mig efter

Mvh
Pralrøven Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 19:32

Men nu må jeg vide hvorfor brædtet skal slås ned. (har vi ikke vold nok i forvejen måske)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:32

Nøjj en ordentlig 'Bosse' du må ha´Briani

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 19:34

Eller svag ryg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:36

Jeg skulle forresten købe tampax idag og spurgte den søde ekspedient

' Hvad koster en pakke tampax?!

Ekspedienten: 34 kroner.

Nå, så er den sat op?!

Ekspedienten: Nej, det må de sandelig selv sørge for frøken.

Oki - det vil jeg nu også helst

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 19:36

Creamygirl

Stor og stor-nu er jeg ikke den typer der praler

Jeg vil dog indrømme der kan sidder 10 undulater på den-det var måske lidt lyv,den sidste kan kun sidde på et ben

Kan i have en god aften derude.

Brian

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 19:41

I følge Feng Suie (Ka ik stave,I ved hvad jeg mener) så skal brættet sættes ned efter hvert besøg, for at undgå at ugunstige negative indflydelser fra toilettet spreder sig og forgifter atmosfæren for beboerne, Prøv selv at tage finfølelsen frem og se om det ikke er sandt! Ja det er så!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:42

Aaaahh Mulberry - den køber jeg sq ik

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 102 point
Dato : 13-10-04 19:44

Hvorfor har mænd ikke et pissoir i hjørnet, for sig selv?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 19:48

mulberry -det har vi da, og der er sådan en håndbruser til at skylle efter med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:48

Jo jo creamygirl : Den er sgu go' nok. De dær Feng Su'er er skunt it riti klåe !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:49

Fra : mulberry Dato : 13-10-04 19:44 -> Har du nogensinde hørt om en håndvask

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:52

No more lokums snak mulberry

...find selv på noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 19:56

At stå op og tisse

Gud var lige ved at være færdig med at skabe Universet, men havde lige to ekstra ting tilbage i sin sæk med evner, så han besluttede at dele dem mellem Adam og Eva.

Han fortalte parret, at en af de ting, han skulle give væk, var evnen til at stå op, mens man tisser.

- "Det er en meget praktisk ting" fortalte Gud, "jeg spekulerede på, hvem af jer der ønsker den evne?"

Adam sprang op og plagede løs: "Ah, giv den til mig! Jeg ville elske at kunne gøre det! Det er en af de ting, man skal kunne gøre. Ah ja, ah ja, vær så rar at give mig den evne. Jeg vil være så taknemmelig! Når jeg arbejder i haven eller passer dyrene, vil jeg bare kunne stå op og lade vandet gå. Det ville også være så fedt, at jeg vil kunne skrive mit navn i sneen. Ah kære Gud, lad det være mig, som du giver denne evne, lad mig få lov til at kunne stå op og tisse, åh ja, åh ja ..."

Han blev ved og ved med at plapre om alt det, der kunne gøre ham lykkelig og Eva havde virkelig ikke noget imod, at Adam blev den, der fik denne evne.

På den måde fik Adam (og alle mænd efter ham) evnen til at stå op og tisse. Han var overglad og fejrede det ved at vande barken på det nærmeste træ, alt imens han lo af fryd.

- "Fint" sagde Gud, mens han kiggede ned i sækken for at se, hvad han havde tilbage til Eva.

- "Hvad har jeg så her? Åh ja, hjernen ..."

Brian

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 19:56

Tak for påængne, jeg føler mig så begavet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:58

Fra : creamygirl Dato : 13-10-04 19:24 -> Du er også altid velkommen hos mig

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-10-04 19:59

Som alle ved:
Der findes 2 slags søfolk--
Dem der pisser i håndvasken--
Og dem der ikke vil indrømme det

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 20:00

øv, det var ellers lige noget for mig ..og Fen shui er slet ikke så tosset end da..men det skal være Neo feng Shui , det er mere tidtypisk...og hvis Molo gad sætte sig ind i det, ville han ikke være så negativ..for det er bare sund fornuft..bare sat i system !!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 20:02

tidstypisk skulle der stå..naah ser i alle sammen fodbold?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 20:03

mango -> Sund fornuft sat i system? Dén må vi ta' op en dag i Filosofi ...eller noget ´?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 20:05

mango -> Næeh .. hvorfor ... ska' man det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 20:07

Er der landkamp ..eller noget man bør følge med i ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:07

DEN NERVØSE TYPE:

Kan ikke finde gylpen, ødelægger bukserne eller flår bukserne af. DEN FORDRAGELIGE TYPE:

Slutter sig gerne til sine venner i et hyggeligt tisseri enten han er trængende eller ej.

DEN KYSKE TYPE:

Kan ikke tisse hvis nogen ser på det, lader som om han allerede er færdig og lusker atter væk.

DEN LIGEGLADE TYPE:

Tisser i vaskekummen hvis alt er optaget.

DEN PRAKTISKE TYPE:

Tisser og binder sit slips imens.

DEN SØVNIGE TYPE:

Tisser gennem buksebenet ned i sine sko, går videre med uknappede bukser og lukker dem først 10 min. senere.

DEN VIDENSKABELIGE TYPE:

Ser ned mens han tisser for at tælle luftboblerne.

DEN PRALENDE TYPE:

Knapper fem knapper op selvom det er nok med to.

DEN SVAGE TYPE:

Søger fortvivlet mellem skjorte og underbukser og opgiver derefter.

DEN BARNLIGE TYPE:

Leger med strålen op og ned og forsøger at ramme fluerne.

DEN ÅNDSFRAVÆRENDE TYPE:

Knapper vesten op, tager slipset frem og tisser i bukserne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 20:08

Lynnedslag fra Discovery ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 20:11

Grøn Ama'r (..nye forsyninger) ..og så på puden !!!

..måske ?

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 20:15

Jep Molo - snup du dig en grøn og drøm sødt

http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-10-04 20:27

jeg ser i hvertfald landskamp.......

molo du sku lytte lidt til mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 20:33

Ih hvor er det altså romantisk herude..ude..ude..ude.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-10-04 20:42

romantisk min bare.....

1-0 dk

what de smed den dejlige steg ud mmmm snøft snøft.... grønkjær snøft

Kommentar
Fra : emesen