/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims2 - Hvor blev det af?
Fra : Peachez
Vist : 473 gange
150 point
Dato : 13-10-04 18:12

Hejsa..
Håber virkelig der er en derude der kan hjælpe mig..
Jeg har oprettet et hus + en beboer i Vernoaville og pludselig ude i den blå luft forsvandt det bare.
Når jeg starter spillet op dukker der kun to byer op Særby og Nydeligrup, så på en eller anden vis r Veronaville bare forsvundet, nogle der kan hjælpe mig??
Er virkelig træt af det, for har brugt flere timer på at lave det hus.
Med venlig hilsen
Line

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 13-10-04 20:08

Rigtige mænd save'r ikke.

Enten har du defekt software eller også har du glemt at gemme dit mesterværk.

Mvh
Carsten

Kommentar
Fra : Peachez

Dato : 13-10-04 20:38

Jeg har gemt, og regner da ikke med at der er defekt i mit software.
Der skete godt nok det under spillet at der kom helt blå skærm, hvor der stod en helt masse omk windows, men det er altså sket før, og der skete der intet med spillet.. *det skal også lige siges at det med den blå skærm ikke skete mens jeg var inde i Veronaville, men mens jeg var inde i Nydeligrup, så kan ikke lige se hvorfor Veronaville skulle være slettet..

PLEASE hjælp...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-04 09:18

hvis din pc ikke lige er stor nok så er muligheden for at spillet trickes stor - jeg har lige hørt om samme problem og ringede til vedkommende for at få lidt oplysninger - men de kørte bare spillet ind igen og så virkede det - men det er vel egentlig det du helst vil undgå ikke ???

Kommentar
Fra : Peachez

Dato : 14-10-04 11:37

Hvis jeg kører spillet ind igen, mister jeg alligevel min data i Veronaville.. Jeg har masser af plads på min harddisk, så det burde ikke være problemet, RAM, grafikkort osv burde heller ik være spørgsmålet da jeg altså har en rimlig ny pc.

Det jeg ikke forstår er at en hel by kan gå tabt og at jeg ikke kan finde noget som helst.
Det giver altså ikke særlig meget mening.

Annuller spørgsmålet
Fra : Peachez

Dato : 27-12-06 10:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål