/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : katrin
Vist : 584 gange
120 point
Dato : 22-07-02 19:07

Jeg spiller musik ind på min Windows Media Player og hører min musik derfra.
Jeg har opdateret, når jeg er blevet mindet om det, men nu er systemet blevet ineffektivt :
Det ta´r 100 år og en sommer at spille en cd ind og når jeg så skal afspille musikken fra musikbiblioteket, så er der ingen lyd på de nyindspillede cdér.
Hvad er der galt ?
Jeg kører Windows ME.

Musikhilsener fra Katrin

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 21:46

Hvad mener du nøjagtig med at du spille rmusik ind på windows media player ??

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 22-07-02 22:05

Som jeg har skrevet : Jeg lægger dem ind på computeren i Windows Media Player, så jeg hører min musik fra computeren. Mit stereoanlæg er gået ned, så det er den eneste måde jeg kan høre min musik på.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 22:23

Har du andre ting kørende imedens du spiller musik ?? Windows Media Player kan desværre være en smule gårdig, specielt hvad ram angår ?

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 22-07-02 23:11

Hej
Det er rigtig at Windows Media Player bruger lige lovlig mange ram. jeg vil forslå dig at bruge windac da du her meget nenmere kan få din musik ind..kan findes på http://www.hitsquad.com/smm/programs/WinDAC32/ Hvis du vil ha en fuld udgave kan jeg sende den til dig turbo__dk@hotmail.com
Håber du kan bruge det , den er MEGET hurtig
MVH
HC

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 23:25

turbo_dk... løsningen er da ikke et nyt program. Katrin har et der er bare problemer med at få det til at virke...

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 120 point
Dato : 22-07-02 23:57

Hej Katrin

Så vidt jeg kan forstå, har du først fået problemet fornylig.

Har du 1) hentet en opdateret version af Windows Media Player, som åbenbart ikke kan finde sig til rette på din maskine - eller 2) foretaget andre ændringer på din computer?

Hvis 1) så gå tilbage til den tidligere version af Media Player, og hvis 2) så find ud af, hvilke ændringer, du har foretaget - og annulèr dem.

Har du ikke styr på, hvilke ændringer, der er tale om, kan du evt. bruge systemgendannelsesfunktionen. Men vær opmærksom på, at du så skal ind og rense maskinen for slam bagefter.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-07-02 00:06

NB! Og defragmenteres skal den også.

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 23-07-02 06:49

Det lyder fint nok med windac, men jeg vil helst ikke hen og skifte til et andet program, da jeg har en stor del af min musik lagt ind på Media Player.
Jeg har ikke andre programmer igang, imens jeg spiller cdér ind.
Media Player har virket upåklageligt indtil for kort tid siden. Tænkte om der var andre der havde fået samme problem ?
Defragmentering hjælper ikke.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-07-02 08:08

Hej Katrin

Jeg mente ikke, du skulle løse problemet ved hjælp af defragmentering. Defragmentere skal du først, når du har brugt værktøjet "Systemgendannelse".

Ved hjælp af "Systemgendannelse" kan du føre systemet tilbage til et tidspunkt, inden du fik vrøvl med Windows Media Player.

Og det vil sandsynligvis løse problemet.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 23-07-02 22:08

Hej Katrin,

i hvilket format henter du dem over på din computer i wave eller MP3?
hvor meget harddisk plads har du?
hvor meget ram og hvilken processor og evt. bundkort har du?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : katrin

Dato : 27-07-02 11:14

Tak for svaret Rellom.