/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
røde områder på penishoved
Fra : gatethereal
Vist : 4184 gange
50 point
Dato : 13-10-04 17:10

Hej, for godt og vel en måned siden, efter jeg havde haft sex, begyndte mit penis hoved at blive helt rødt og det sveg. så næste gang jeg skulle have sex fik jeg orgasme ekstremt hurtigt og det havde jeg aldrig fået så hurtigt før. og sådan har det været lige siden. at jeg for orgasme virkeligt hurtig, og der kommer store røde områder på penis hovedet, og invendigt i urin røret bliver der også helt rødt. jeg har været ved lægen og blive checket for kønssygdom, med havde ikke nogen. så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det er der er galt med mig, og måske ved hvordan jeg kan få det til at gå væk igen.
håber meget i kan hjælpe mig, for det er virkelig irriterende.
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 13-10-04 17:14

det går væk med tiden..

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 13-10-04 17:14

Det er ganske normalt

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 17:39

det kunne godt tyde på at eneste løsning er at kappa den af ved skaftet (((

Ejjj
sååå galt er det nu ikke,kunne godt lyde som noget svamp du har fået.det går væk med tiden,men du kan muligvis fremskynde det en hel del ved at lave en blandning af vand og edike,ca 2 dele edike og 8 dele vand,,,,,så skylder du bare dyret deri et par gange om dagen,og tror mig det hjælper.det tar det svien og kløen næsten med det samme.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 13-10-04 17:43

Hvorfor spurte du ikke lægen, nu du var der, hvad det så var der var galt med den ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 17:54

hehe...det har jeg lige godt aldrig hørt - at eddike skulle kunne helbrede svamp

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 17:59

det er et godt gammel råd,,og det virker.men man kan også købe noget stads på apoteket til en fornue,,,hedder et fint navn men er ik` en skid bedre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 18:03

Ja, det aner jeg aldrig noget som helst om, men hvis ikke eddiken virker og det virkelig er svamp gatethereal har, så er der andre muligheder!

http://www.bayer.se/bayer/internet_canesten.nsf/Public/210D4FA974FF1E42C1256CBD00411D1A

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 18:17

De røde områder har næppe noget med pre-ajakulær udløsning at gøre !!!

Jeg kan som lægmand kun anbefale dig at smøre 'kalorius' med vaseline eller en fugtighedscreme (..uden parfume).

...og så holde fingrene væk fra 'Bosse' et par dage. Forsvinder symptomerne ikke efter en 4-5 dage bør du søge læge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 18:21

Vaseline?!!? så er den ikke let at holde på

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 18:27

næææææ,,men den glider bedre,,,og så er det vel ik` så galt bare enden er god på historien altså.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 18:32

creamygirl -> Hvis det glider godt ? Gnider man godt

Det var imidlertid fidusen; at lade 'præsidenten' få lidt ro !

</MOLOKYLE_OG_MAND>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 18:38

Ej hvor er I strenge. Jeg vidste da godt at meningen var at give 'Bosse' ro.
Jeg tænkte mere på at det kunne være vanskeligt at holde på 'Bosse' ved toiletbesøg.
Nå, men ok Molo - små drenge sidder også ned når de tisser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 18:46

creamygirl ->STORE drenge også ...især om morgenen, når det godt ka' være svært at kontrollere "Bosse's" rigiditet !

..og på de 'børne-toiletter' der er stillet op rundt omkring ! Man sku' tro de kun var beregnet til at sidde på; for kvinder og køns-amputerede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 18:53

Fint, så er der intet til hindre for et besøg hos mig - jeg hader nemlig mænd der strinter det hele til...lol

Trækker mig - det er jo det rene spam

Smut til lægen gatethereal. Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 19:07

strinter heller ik` på gulvet må jeg også komme så ? og måske blive der.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:18

DU HOLDER BARE SNITTERNE VÆK FRA MIN CYBER-KÆRESTE macau !!!

http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=163383

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:29

Var det svar nok

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 19:35

hi,hi så ka`jeg lære det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 19:46

[hør] I'll be watching you macau !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 13-10-04 20:40

Måske skulle du dyrker mindre S*X. Hvad med at tjeck this site www.guldklik.webbyen.dk, så finder du måske nogle lækre sild..all right

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 14-10-04 23:50

tak for svarende.. hehe;) men tænkte på om der er nogle af jer der har nogle gode tips til hvordan man kan træne sig til at holde længere. Da jeg jo er begyndt at komme virkeligt hurtigt efter jeg har fået det her.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 00:27

Næe... Jeg kommer altså også temmeligt hurtigt. Det ta'r sjældent længere end en times tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 15-10-04 16:55

haha:P sikkert;)

Kommentar
Fra : macau

Dato : 15-10-04 17:23

det er nok fordi han skal bruge de 57 min for at vække den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 18:23

macau - Tro på det !

Macht deine augen zu; ..dan alles ist gut

</DEUTSCH_AMERIKANISCHE_FREINDSCHAFT> LP ; DAF : ALLES IST GUT ! Virgin 1981 ; 203 644 A

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 18:27

FREUNDSCHAFT ...aber natürlich !!!

</SEX_UNTER_WASSER> und..? </VERSCHWENDE_DEINE_JUGEND>