/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Elev hos Nykredit?
Fra : ss8878
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 13-10-04 13:56

Hej.
Er der nogen her inde som har været elev hos Nykredit eller som måske kender nogen der har været det?
Hvis der er må i meget gerne skrive. Hvad laver man, hvordan hverdagen ser ud, hvilke fag, lønnen osv..

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 15:29

Det kommer jo lidt an på, hvilket område det er indenfor hos Nykredit, der er jo bankafdeling, IT afdeling, og realkredit- afdelingen m.m.
www.nykredit.dk/

www.jobbank.dk/virksomheder/index.asp?=profil%7C12325

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-04 17:00

Hej med dig.
Hvis du er interesseret i at blive elev i et pengeinstitut, er Nykredit et ganske udemærket sted at blive elev, for som dova skriver, er Nykredit både en bank, et realkreditinstitut, et forsikringsselskab og har egen ejendomsmægler-kæde. Så mulighederne, efter elevtiden er store, forstået på den måde, at du vil kunne vælge "hvilken vej" du vil gå.

Jeg er selv ansat i et konkurrerende pengeinstitut.

mvh
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : ss8878

Dato : 20-10-04 11:01

Tak for svaret Franksp.