/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Siemens M50
Fra : Kvinding
Vist : 331 gange
20 point
Dato : 13-10-04 12:02

Hej...
Jeg har en Siemens M50, som jeg gerne vil ha låst op så jeg kan sætte andre sim-kort i. Håber der er nogen der kan hjælpe mig????

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 13-10-04 12:12

Er telefonene over 6 mrd. gammel, kan du ringe ind til dit teleselskab og få koden gratis.
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-10-04 12:29

Har du selv et datakabel kan du bruge dette program
http://homepage.ntlworld.com/danluik/All_Siemens.zip
ellers kan du altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk
hilsen Dan

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 13-10-04 17:03

Prøv om denne virker!
Det er gratis!!!!!!!!!!!!!!

http://gratis-unlock.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=502068&side=&webside=3613640

(midlertidig ude af drift, men prøv senere.......)

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-10-04 19:31

Der findes MANGE gratis unlock sider men det er ikke til siemens M50. Hvis man blot har lidt forstand på de forskellige modeller ville man også vide dette.. Den bedste gratis side i øjeblikket er også www.TekIt.dk og den er ikke nede..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : racharlott

Dato : 26-10-04 00:09

Du kan også åpne telefonen, og kutte "locklinjen" (den røde linjen på prinplaten). Dette er tidkrevende, men med god nøyaktighet skal dette gå. Kutt ikke for langt ned. Mer forklaring om dette finnes på www.unlock.no

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-10-04 00:19

Det passer IKKE.. Ham Racharlott ved vist ikke hvad han snakker om..
Det man "cutter" er på siemens C60 og nyere MC60! Dette har intet med M50 at gøre..
Her i dette forum er der desvære en hel del mennesker som kommer med råd der er helt hen i vejret.. Det viser bare hvor lidt folk ved om mobiltelefoner.. Hvis du følger de forkerte råd ender det med din telefon ikke virker længere..
Find en proff. unlocker på www.dkunlock.dk som kan gøre det for dig hvis du ikke selv har et kabel.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : knut.forn

Dato : 15-02-05 20:23

Kan dere unlock en Simens c65. IMEL er:354736003497006. knut.forn@tiscali.no

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 16-02-05 02:47

En unlocker kan klare det for dig UDEN testpoint. på www.dkunlock.dk
hilsen Dan