/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Simens S 65, er den Go´ ??
Fra : Rustica.dk
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 13-10-04 10:25

Hej alle sammen !!
Jeg vil lige høre om der er nogen af jer, som har sådan en eller hørt noget om den (EVT: link, til bedømmelse)
Jeg tænker nemlig på at købe sådan en, men er lidt bange for at den ikke er til at skrive sms-er på !
jeg bruger normalt, Nokia, og dem kan jeg finde ud af i menuen!!

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig lidt med køb af mobil !

TAK

Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-10-04 11:05

jeg syntes at hvis du er glad for din nokia,så skal du ikke skifte til et andet mærke.siemens kan godt være lidt tung at danse med i menuen,og er ik`speciel god til sms,er.der er bla nokia 6600,det er en rigtig god telefon og nem at finde ud af,og er meget fin til sms pga af den store skærm der er på den.jeg har selv prøvet flere forskellige siemens telefoner,men er altid vendt tilbage til nokia.

MVH
macau.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 11:20

Jeg synes ofte, at displayet er for dårligt på Siemens, så det kan være svært at se noget på det.
Og har også hørt, at menuen er for indviklet.

mvh dova

Kommentar
Fra : tex75

Dato : 16-10-04 13:45

Min kone har købt en S65 og er meget glad for den. Hun brokkede sig dog i starten over at der var byttet rundt på mellemrums tasten og den til feks. punktum, i forhold til hendes Nokia. Men det er jo en vane sag. Tasterne er heller ikke for store, men det er de jo ikke på ret mange nye mobiler. Skærmen er helt ok, til trods for en lidt lav opløsning. Kameraet er dog ikke noget at skrive hjem om, selvom det har 1,3 mio. pixels. Det kræver meget lys, så de billeder man tager om aftenen er meget ringe. Men om dagen er de fine nok.
Men det er en super flot mobil, med 2 års FULD garanti. Og så er den nem selv og software opdatere i modsætning til andre som skal sendes på værksted.

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 10:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål