/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Svaler flyver lavt
Fra : bantam
Vist : 2340 gange
100 point
Dato : 22-07-02 18:19

Er der nogle som har en forklaring, eller hvor jeg kan læse om hvorfor svaler flyver lavt??

I øjeblikket flyver de meget lavt her hvor jeg bor, er det på grund ad vejret?

Håber på svar, og takker på forhånd

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 22-07-02 18:48

de flyver også lavt når det skal til at regne fordi... insekterne flyver lavt, og de spiser dem jo *SS*

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-07-02 18:52

Bantam......
Jeg må give TariLiex ret, det er på grund af insekterne, Jeg har aldrig hørt den med at de skulle kunne gemme sig....

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-07-02 18:54

Hej pvlar

I øjeblikket regner det kraftigt, og der er masser af svaler der flyver meget lavt, så det kan da ikke være fordi de vil gemme sig når regnen kommer???

Mvh
bantam

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 22-07-02 19:09

Det er altid det jeg har fået af vide. Men det med insekterne, det lyder til at være et godt svar. Det var det jeg skulle have hørt i mine barndomsfortællinger. *SSS*

mvh pvlar

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 22-07-02 19:33

Søger hvorfor svaler flyver lavt. Fandt lige dette
http://www.metzger.nu/svaler/nicolaj_indhold.html

mvh / pvlar

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 22-07-02 19:56

TariLiex du har ret, det står på denne side, det er på grund af insekter.
Jeg skal have mine skolepenge tilbage,--- eller en ny barndomsviden. *SS*
Mvh pvlar

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-07-02 20:02

hej pvlar

Hvor står det???, da ikke på den side du gav link til!!

mvh
bantam

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 22-07-02 20:41

Jeg kan ikke finde linken igen ,------- jeg søger, jeg skal nok finde den
mvh /pvlar

Accepteret svar
Fra : pvlar

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-02 20:53
Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 22-07-02 21:00

Hej pvlar

Tak for din ihærdighed for at gi mig svar. Forøvrigt nogle "søde" sider du gav link til.

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 22-07-02 21:23

Tak i lige måde, det var faktist sjovt. Jeg kunne ikke finde siden igen, men det lykkedes

Go' dag til dig bantam
mvh / pvlar

Kommentar
Fra : Freddy_1951

Dato : 01-07-03 19:22

Forleden da jeg stod og ventede på bussen, gik en svale nærmest til angreb. Den styrtdykkede nærmest og fløj kun få cm. forbi mit hovede. Selvom jeg flyttede mig fortsatte den med det en 5-6 gange. Så kom bussen. Hvad kan denne mærkelige adfærd skyldes, kan den have haft en rede i nærheden med unger. Jeg har aldrig været udsat for det før.

Med venlig hilsen
Freddy