/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Opsigelse af forsikring?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 1501 gange
20 point
Dato : 13-10-04 07:39

Hej...

Jeg skal opsige min ulykkesforsikring ved at sende en skriftlig opsigelse, men hva faen skriver man i sådan et brev??

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 13-10-04 07:44

God dag,jeg vil ikke have deres forsikring mere

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-10-04 08:41

Forsikring med police nr. xxxxxx
opsiges hermed
MEd venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 30 point
Dato : 13-10-04 08:57

Du kunne eksempelvis skrive:

Vedr. min forsikring, med policenummer: ------------, opsiger undetegnede hermed den i hendhold til betingelserne §§§§ dags dato.

Det er en lidt gammeldags formulering, men den form bruges stadig. PS. husk lige at tage et kopi for en ordens skyld.

MVH

tadeo

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-10-04 11:29

Hvis du vil skifte til andet forsikringsselskab ? .. så lad dem ordne opsigelsen.
/PG

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 14-10-04 17:27

Kontroller opsigelsesvarslet. Mange forsikringer har 1 år. Det fremgår af betingelserne.
Torben

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 15-10-04 11:53

Tak for svaret tadeo.