/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne konkurrence
Fra : svampearne
Vist : 573 gange
176 point
Dato : 12-10-04 22:33

Så er der arne.jakobsen koncurrence.

Så er det tid til en arne konkurrence. Der er jo sket det i aften at arne.jakobsen har afgivet et løfte:

>>Og dette var så min sidste kommentar til svampearne's tåbeligheder. Og det er et løfte.

Nu er spørgsmålet så, hvornår tror du arne.jakobsen bryder det løfte ???

Det er så svært et spørgsmål at det rigtige svar belønnes med 176 flotte og dejlige kandu point,som nok kan varme her i en kold tid, så du derved øger dine muligheder i spillet om de RET flotte præmier her på kandu.

den 24.9 kom arne.jakobsen med det løfte, at hun forlod kandu men den 27.9 var han her igen. Så det er en ret spændende koncurrence.

Det er selvfølgelig ikke muligt for arne.jakobsen at deltage i denne konkurrence.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 12-10-04 22:40

Hvis jeg var dig vil jeg skyde mig selv. Du har tilsyneladende ikke meget at leve for.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-04 22:42

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-10-04 22:45

Tja J_Lo
Jeg har allerede én gang forsøgt at få ham til at skrive format c: /Y i en DOS-prompt på sin computer - og så gå i seng. Men han stod åbenbart op igen.......

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 22:53

sov dukkelise sov og bliv stor......over din vugge våger kandumor...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-04 22:54

For at kunne deltage i konkurencen på lige fod, vil jeg lige spørge dig.

Hvorfor gør du det egentlig - er det Kandu som du er sur på eller hvad.

Vil du ikke nok fortælle mig hvad der er galt.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-10-04 22:58

Er arne.jakobsen nu blevet en hun?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-04 22:58

Mod uvidenhed og dumhed kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 12-10-04 22:58

Hvad satan svampearne, er du her virkelig endnu ?
Jeg har ellers meldt dig for at være ualmindelig dum. Kandufolkene er nok ikke nået ned til min mail. Jeg tror nemlig der er flere end mig der har skrevet til dem

Kommentar
Fra : skumbilen

Dato : 12-10-04 23:00

gætter på den 17.10

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-04 23:09

SVAMPEARNE

Citat
den 24.9 kom arne.jakobsen med det løfte, at hun forlod kandu men den 27.9 var han her igen.

Kan du selv finde ud af om Arne er en hun eller han ??

Ellers så syntes jeg du snart skal stoppe legen herinde.

VI GIDER IKKE AT LEGE MED DIG MERE.

Brian

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 12-10-04 23:21

Jaher brian din mening vægter jo også tungt herinde på kandu. Du har det jo også med at forlade og komme igen.

Du får lige en rulle tudekiks.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 23:24

SOV....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-04 23:24

For at kunne deltage i konkurencen på lige fod, vil jeg lige spørge dig.

Hvorfor gør du det egentlig - er det Kandu som du er sur på eller hvad.

Vil du ikke nok fortælle mig hvad der er galt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-04 23:26

For at kunne deltage i konkurencen på lige fod, vil jeg lige spørge dig.

Hvorfor gør du det egentlig - er det Kandu som du er sur på eller hvad.

Vil du ikke nok fortælle mig hvad der er galt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 23:28

Hvem er nu harme.Arne

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-10-04 23:28

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 23:29

emme du stammer..eller mener du at den herre skal have det ind med skeer?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-04 23:34

Det er min gamle comp der hakker lidt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-04 23:36

Svampearne

Nu har jeg aldrig skrevet jeg forlader kandu,så hvor du har det fra,ville jeg da gerne vide ??

Jeg har derimod skrevet at jeg drosler gevaldig ned

Og se det er noget helt andet IKK.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 23:37

ja briani og det har du gjort..hyggeligt at se dig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-10-04 23:45

Hi folkens.

Har I allesammen set mit seneste og sidste tip i PsykoArne-krigen?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 186 point
Dato : 12-10-04 23:49

For ca 5 minutter siden, er det rigtige svar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-10-04 23:50

> dova

Søg på profilen harme.Arne, så finder du ud af det osse. Det er én der føler harme på mine vegne.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-10-04 23:51

Fra : arne.jakobsen Dato : 12-10-04 23:45

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 23:54

Ha ha jakjoe, jeg kom først igen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-04 23:56

Til Arne Jakobsen

Hvorfor bliver du ved med at puste til ilden ???

Hvis du vil have denne svampekrig skal stoppe,så ignorer disse tråde.

Og lad være ved at blande andre ind i dine tips.

Bare vær dig selv.

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-10-04 23:56

> dova

Nej det er det ikke. Jeg lovede det kun i TIPS. Læs dog for pokker og forstå!

Det er jo de mange ubrugelige tips follk er irriterede over. Vi andre kan squ da ævle-bævle i smalltalk forever, hvis nogen bliver ved med at gide!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-10-04 23:57

Næh, det gjorde du ikke.....mit er meget mere præcist

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 00:03

> Briani

Jeg puster ikke til ilden. Men det er altså ikke alle brugere der læser disse Kandu eller SmallTalk-tråde, og det er DEM der sidder forvirrede og irriterede tilbage. Mit seneste tip var beregnet på at hjælpe DEM i deres forvirring og det tror jeg har hjulpet. I andre ved jo godt hvordan sagerne står.

Jeg må i øvrigt anholde dig for brug af ordet ild. Idioten kan jo slet ikke sammenlignes med andet en en uddøende lille glød!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 00:03

Der står nu ikke, at det kun er i tips

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 00:09

Arne Jakobsen

Du puster jo netop til ilden,ved at komme med dine kommentarer i de spørgsmål som din kriger opretter IKK ??
Hvis du holdt dig helt uden om disse tråde,så holdt krigen snart op
Kan du ikke fatte det ??

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 00:14

> dova

Hvor skrev jeg det? I et tip eller i et spørgsmål?

Som ovenfor skrevet: Folk er meget trætte af denne Svampe-tip-krig. Derfor.

Hvis folk er lige så trætte af tråde (Der altid startes af PsykoArne), ka' de jo blot Tie dem ihjel. Som en har skrevet:
B.t.i

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 00:16

> Brian

Jo.

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 00:30

Briani

Du kommer med noget væsentligt, men glemmer at det ikke kun er Arne som skal holde sig væk fra spørgsmål oprettet af Svampearne for at succesen er i hus.
Jeg prøver at kopiere hvad jeg har skrevet i et andet spørgsmål herinde. Måske der er en enkelt eller to der så fatter meningen.......

Ligesom i den virkelige verden er også kandu fuld af røvhuller og de skal nu filtreres fra så vi igen får en ordentlig tone og undgår tråde, der bliver ødelagt af "jeg-kan-ikke-komme-med-noget-konstuktivt-men-jeg-elsker-at-se-mit-eget-navn-fordi-jeg-er-så-vigtig" indlæg. Og her er der ikke kun tale om svampearne, men også alle jer som deltager i hans pis.

Der vil altid være syge mennesker med tendens til at få lidt selvværd på bekostning af andre. Den slags mennesker kan jo stortrives herinde, hvis ikke nogen tager affære. Finten er at kigge den anden vej, og ikke lade dem ødelægge en ellers ganske god oplevelse herinde, men det er tydeligt at de selvsamme profiler der ellers ytrer at være af denne mening ikke selv magter at holde sig fra disse meningsløse tråde. Faktisk kan man se, at det er en funktion der er ligeså vellykket og succesfuld som at forsøge at slikke sin egen albue. Forklar mig venligst, hvorfor et par af jer konstant råder og vejleder andre til ikke at deltage i dette, at kigge den anden vej, ignorere osv. Kan I ikke godt se, at I selv gør det modsatte og det gør jer ikke ligefrem til seriøse kandusser. Jeg vil personligt aldrig turde lave en aftale med jer. I er ligeså troværdige, som en aftale underskrevet i en spand vand.

Tag jer nu sammen. Det halve af kandu er helt oppe at ringe i konspirationsteorier. I skulle i stedet for bruge jeres krudt sammen med jeres kære, hvis I har nogen, og ignorere at fjolset svampearne fortsætter egotrippet.

Så længe I invaderer hans tråde har han jo fanget jeres opmærksomhed og opnået lige præcis det han vil. At voksne mennesker kan bevæge sig ned på så lavt et niveau og deltage i noget der ligner en kandukrig er sgu sørgeligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-04 00:31

>svampearne

Du var da for sent ude med det spørgsmål, det skete da før du stillede ovennævnte spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 00:58

> Alle

Jeg er egentligt lidt ked af, at måtte tage jer lidt i skole. Sagen er IKKE at svampearne er ude efter MIG. Nej, den er en helt anden, som jeg håbede nogle af jer havde forstået nu: svampearne = svampen_arne = professor_svamp = arne.jacobsen = The_expert = Eddie_Skov = Eddie og så videre o.s.v. Er IKKE ude efter MIG. Jeg er blot et middel til at nå målet. Hvad DET så er, rummes kun i PsykoArne's syge sind.
Men faktum er: Det er ikke MIG han er ude efter; det er Os og Kandu.

Tænk lige lidt over det! Gode hilsener til jer fra Arne (der er ligeglad med sine Top-10 placeringer)

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 01:24

Jeg tror du har ret Arne, manden, kvinden, tingen har en kortslutning, som betyder hans levetid er kort....

Alligevel er min løsning nu stadig den mest fornuftige. ALLE BØR IGNORERE ALT HVAD DER KOMMER FRA PSYKOPATEN. Gives der ingen respons vil det hurtig blive for kedeligt. Selv for en psykopat.

peace out.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 01:30

Ja harme.Arne. Men det er et fromt ønske der ikke har en regnorms chance i en ørredsø. Selvom JEG kunne holde kæft, ville vi ikke kunne få alle de andre til det, og så er vi desværre ligevidt!

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 01:38

Jamen det siger sgu mest om dem der stadig deltager

Må hellere ramme posen, hvis dagen i morgen ikke skal soves væk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 01:43

Jamen så var det vel bedre, at lade være med at tage nogen i skole hvis du er ked af at gøre det.

Og jeg tror ikke du har ret.
Det er dig vedkommende går efter, men enten tænker vedkommende ikke over, at det griber for meget ind i "dagligdagen" her på siderne, eller også er det med tanke/håb på at få opbakning så du evt. vælger at smutte.

Jeg vil så ikke udtale mig om, hvorvidt vedkommende har et sygt sind , efter som jeg ikke kender ham/hende, men jeg mener ikke det er særlig befordrende for dine ønsker om at det her skal stoppe, at du konsekvent er begyndt at bruge udtryk som "psykopaten" og "PsykoArne" m.m. Det er da kun at lægge yderligere næring til jeres "krig".

Og med hensyn til hvornår det stopper?
Det gør det i hvert fald ikke så længe du farer op, som en trold af en æske, hvergang en af "arnerne" viser sig her på siderne. Du gør dig selv til et alt for let offer for drillerierne.

dova

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 01:48

Dova
du er en af dem der helt klart får noget ud af alt dette. Jeg er ved at tro du tænder på ballade og får en bragende orgasme hver gang du smider et af dine indlæg.

Grow up

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 01:49

Eller køb en dildo.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 01:51

harme.Arne

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 01:54

dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-04 02:01

harme.Arne

Har du ikke ramt posen endnu

Citat
Fra : harme.Arne Dato : 13-10-04 01:38

Jamen det siger sgu mest om dem der stadig deltager

Må hellere ramme posen, hvis dagen i morgen ikke skal soves væk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 02:17

harme.Arne

"Eller køb en dildo"
Tror sgu at du selv har større behov for det, men på den anden side, hvis du samler dine, skal vi sige 4 profiler (og tænker ikke på andre "arner" i den forbindelse) , og stikker dem skråt op, gør de nok samme gavn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 07:43

[hør] Da dette tilsyneladende er et spørgmål om tro :

Citat
Nu er spørgsmålet så, hvornår tror du arne.jakobsen bryder det løfte ???

..burde du nok have stillet spørgsmålet i kategorien Religion under emnet Interesser, afsnittet Andre interesser: http://www.kandu.dk/dk/emne/20601

..hvis du forventer et brugbart og kvalificeret svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 09:47

Hej
Hvis jeg ikke tar meget fejl så har den RET emsige svampende arne allerede samme aften kl. 23.44 brudt det løfte han afgav under tips !!!!

Og dette var så min sidste kommentar til svampearne's tåbeligheder. Og det er et løfte.

Så vinderen af de dejlige lune velsmagende point går til ...dova til kom med det rugtige svar 23.49, så et STORT og RUNGENDE TILLYKKE skal lyde til aftenens heldige vinder, selvom det var lidt for nemt når arnedrengen brød sit løfte i denne tråd øv øv øv.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 09:51

Til harme.arne !!

Hvorfor vil du ikke svine folk til under den profil du er kendt under herinde ??

Jeg har absolut ingen respekt for din tøsedrengsagtige indstilling, at svine folk til og så ikke tør stå ved det......

Så du får en lille trøstpræmie i form af en rulle tudekiks

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 13-10-04 10:02

Og det skulle komme fra kandu.dk's største profilmisbruger. Tøsedreng af rang, det er hvad du er. Din nar
Men uhadada. Dova hun er sørme iiiikke sssspor bbbbange aaaaaf ssssig. Hun vil misbruge hele 4 dildoer på en gang. ufff det er ulækkert.

Hygge hejsa svampearne. Dagen er ung og du er ikke værd at spilde tid på

Kommentar
Fra : calista

Dato : 13-10-04 10:30

Lægger lige en kommentar, så jeg kan følge med når jeg kommer hjem igen!! Er nemmerlig på vej til Københavns seværdigheder sammen med mine unger og mormor! Men gå glip af denne svampede krig, det vil jeg sgu ikke!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 11:35

For at kunne deltage i konkurencen på lige fod, vil jeg lige spørge dig.

Hvorfor gør du det egentlig - er det Kandu som du er sur på eller hvad.

Vil du ikke nok fortælle mig hvad der er galt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 12:07

Hejsa Emesen

Du skal ikke regne med at få et svar-får det kan svampen ikke finde ud af

Jeg venter også på et svar på det jeg skrev længere oppe 12-10-2004 23:36

Svampearne kan ikke forstå,at han ikke kan få et svar fra Arne jakobsen.

Jamen svampearne,HVORFOR svarer du så ikke på det de andre skriver til dig ??

Er du dobbeltmoralsk ??
Ved du hvad ordet betyder ?
ellers så spørg nede i børnehaven.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-10-04 12:33

B. t. i.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 12:36

Nemlig!
B.t.i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 12:52

GAL

...behøver det oversættelse ? , så sig endelig til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 13:16

Til svampe arne:
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

Get a life

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 13:18

Heeeiiiii... point J_Lo

Nu behøver jeg ikke oversætte !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 13:21

Her er det HELT HELT rigtige svar.
Udtalelsen: >>Og dette var så min sidste kommentar til svampearne's tåbeligheder. Og det er et løfte."
ER blevet holdt, idet det KUN gjaldt for tipsindlægget, hvor det var den sidste sætning.
Det forklarer hvorfor A.J. frejdigt bevægede sig ind i denne tråd, slog armene ud og sagde: "Venner og mine aller bedste fjender! "Har I allesammen set mit seneste og sidste tip i PsykoArne-krigen?"
Så uskyldigt og samtidig så vanvidsskabende.
Vandvidsskabende er også den næste A.J kommentar:

> Alle

Jeg er egentligt lidt ked af, at måtte tage jer lidt i skole. Sagen er IKKE at svampearne er ude efter MIG. Nej, den er en helt anden, som jeg håbede nogle af jer havde forstået nu: svampearne = svampen_arne = professor_svamp = arne.jacobsen = The_expert = Eddie_Skov = Eddie og så videre o.s.v. Er IKKE ude efter MIG. Jeg er blot et middel til at nå målet. Hvad DET så er, rummes kun i PsykoArne's syge sind.
Men faktum er: Det er ikke MIG han er ude efter; det er Os og Kandu.

Tænk lige lidt over det! Gode hilsener til jer fra Arne (der er ligeglad med sine Top-10 placeringer
.....
Konklusion. ALLE, rører ved A.J. med så meget som en ildtang, er dømt til at blive drevet til først forvirring, så til vanvid.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 13:24

Er der nogen der ved hvad B. t. i betyder ?
Kan det være "bliv testet IDIOT" eller "bare to idioter" ?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 13:27

b. t. i
Bør ties ihjel, nu også "bliv testet IDIOT" eller "bare to idioter" ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 13:31

B.t.i ??? ...måske svaret findes her : http://www.kandu.dk/dk/spg/51064

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-10-04 13:39

-> MOLO
Din kahusker fejler huleme ikke noget
B. t. i. = Bør ties ihjel

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 13:41

B.T I
Brought to insanity
bruger tråden intetsigende

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 13:47

b.t.i.
bare tis inde

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 13:49

Ok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 13:51

dabj -> Har jeg nogensinde påstået andet ?

</MOLOHUSKEKAGE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 14:00

B.T.I.

Be´ware To Inhale

Træk vejret frit, mysteriet ER løst.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 14:16

En upser til Dova som skriver længere oppe:

citat: Jeg vil så ikke udtale mig om, hvorvidt vedkommende har et sygt sind , efter som jeg ikke kender ham/hende

Jammen kender du mig ? jeg spørger fordi du engang for lang tid siden mente at jeg og en anden var psykopater fordi vi ikke gik ind for den samme hundeopdragelse som dig.

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-10-04 14:38

->MOLO
nææhh---men jeg er til tider forbavset over din evne til huske og finde de ofte meget gamle tråde og tip.
Det ligger måske i generne??

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 14:49

J_lo
Faktisk var det også Dova, der kort efter at A.J havde trådt sine første spæde skridt på Kandubrædderne lavede et brutalt verbalt overfald, også grundet noget med at hun ikke brød sig om hans besvarelser. Hun har også gjort det med mig,i starten, men har siden prøvet at tage (misforstået) hensyn fordi som hun sagde "hun vidste ikke at jeg var så nærtagende."
Bradrr

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 14:59

Enig Mulberry. Dova er bvadrr, og selv meget nærtagende. tsk tsk Dova, du kigger jo med, så kom bare med et af dine skumle sarkastiske svar....buhhhh jeg tager en tudekiks på forhånd

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 15:04

Ikke at forglemme hendes "hadekampagne" mod Creamygirl.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 15:09

Svært at elske andre end sig selv, som man siger. Det handler vel i bund og grund om lav selvfølelse

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 15:20

I'm out of here, man risikerer jo at blive "bidt".....om lidt. *fniz*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-04 15:48

Uha som I da ka' blive enige idag.

Men lidt snydt også, for jeg gider ikke "hakke" særlig meget idag.

J_Lo Det med, at jeg skulle have kaldt dig for psykopat, er en "pæn" omskrivning af de faktiske forhold, og at du opfattede det sådan, kan jeg ikke lige tage mig af.

Mulberry
Muligt du følte dig jokket på dengang, men på et gammelt spørgsmål www.kandu.dk/dk/spg/50424 kan du læse min kommentar fra 30-09-04 00:06, så skulle yderligere forklaring ikke være nødvendig.
Med hensyn til min påståede "hadekampagne" mod creamygirl tror jeg, I skulle finde frem til begyndelsen af vores uoverensstemmelser, og ud fra det vurdere hvem der startede "hadekampagne" mod hvem.

Og nu har jeg ikke tid mere lige nu, for sønnike fylder 28 i dag, så jeg skal ud og købe gaver til ham.

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 15:59

Dova - Du har stadig ikke forstået, og jeg kan regne ud hvorfor,at jeg ikke følt mig "trådt på"- jeg afslørede dig blot, og straks gik du til angreb, hvilket jeg tolker som et forsøg på at du forsvare dig-(et angreb er det bedste forsvar) og hvorfor gøre det hvis der er ikke er noget at skjule.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 16:35

Wauw, hva' sagde jeg. Hun tittede med fra sidelinien. Der er vist ikke meget der går hendes næse forbi her på kandu. ja ja, så er din røv i det mindste reddet Mulberry. Dova har talt, du er god nok, og som de fleste ved er det hende der sætter standarden herinde.

Kandueksperten med en eksamen i kostvejledning, og som alligevel ikke kender forskel på en vegetar og en veganer, og finder det nødvendigt at åbne en tråd for at hævde sin ret til trods for at alle havde gennemskuet hende. Vor herre bevars for en dum gås hun er...bvaddrr

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 16:37

Men tillykke med din søn. Håber han har fået en god opdragelse

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 13-10-04 17:03

Nu har jeg læst hele tråden som du selv linker til Dova og jeg må sige, at både du og Mango er ret så giftige. Den med lav selfølelse holder sku stik*gg*
Kan du virkelig ikke tåle at cremygirl morer sig over et morsomt indlæg ? Både dig og Mango har særdeles travlt med at anklage hende for at flirte kraftigt bare fordi hun svarer på et sjovt indlæg. Hvis du spørger mig ser det ud som om at i begge er skide misundelige og ikke har en døjt selvtillid.

Det er rigtigt at du ikke med ord direkte kaldte mig for en psykopat men når en anden gør det og du efterfølgende kommenterer at du godt forstår hvad vedkommende mener og slutter dit indlæg med en blinkende smiley, så ser jeg ikke den store forskel. Du er kvalm dova..bvaddrr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 17:55

dabj -> Nixen , men jeg ved hdordan man gør. Jeg har luret fidusen af efter ans (..der må betegnes som expert på området ). Ans ka' man altid spørge, hvis man vil ha' 'gamle' Kadu ting frem og ik' liiiige......... ka' find' dem sel'

På Kandu.dk er der i øverste højre hjørne et felt der hedder : [ Søg ] ...endda avanceret !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 19:13

For helvede Dova, hvor vil du hen med den påstand?! skulle jeg have startet en 'hadekampagne' mod dig - styr dig kvindemenneske, du er efterhåneden ikke til at holde ud.
Det er dig der er gået i forsvar for din lille Bjarne, hver gang han og jeg har haft en kontrovers - og det er også i orden, men lad være med at sige jeg har startet noget som helst der ligner en hadekampagne mod dig - det er sq for langt ude

Og du har været efter J.lo kan jeg forstå. Hmm; igen ser det ud til at du ikke tør udtale dig om noget uden at have andre i ryggen - hvor fedt er det lige?! nå ja, du kan altid tvære dine udtalelser af på andre - og sove godt om natten vel vidende at du i hvertfald ikke har været uartig.

Jeg siger som J.lo - vor herre bevares, hvor er du i grunden kvalm. Fortsæt endelig din 'hadekampagne' - I couldn´t care less. Havde du haft lidt mere mod - og ikke rendte fra en tråd for at sladre til dine 'venner' så snart du bliver sagt lidt imod, så havde du stadig haft min respekt, men sådan arbejder Dova ikke. Hun skal for alt i verden have opbakning - ellers ved du at du klarer dig dårligt - og det giver jeg ikke fem potter pis for.

//Creamy

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-10-04 19:32

Dova - du begår en stor fejl når du så kategorisk undervurdere andre mennesker.

Ps. Du må gerne sige det videre til din ven Bjarne, han ku også ha brug for at høre det.

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 13-10-04 20:01

Tak for svaret dova.