/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Default mappe til dokumenter
Fra : jlnet
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 12-10-04 19:59

Hej

Vil gerne have lavet stien om til mappe dokumenter!
Den som komme frem når man eks. Vælger gem som, så kommer der en box frem hvor man blandt andet kan vælge skrivebord, dokumenter, denne computer og netværkssteder.

Det er den til dokumenter jeg gerne vil have ændret.
Default er det C:\Documents and Settings\Jan Krag\Dokumenter\

Hvis det er mappen dokumenter på drev d:\ ”d:\dokumenter\” jeg vil have som default, hvad skal jeg så gøre?

På forhånd tak

Jan Krag

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 60 point
Dato : 12-10-04 20:07

Her står hvordan du gør det:
http://newz.dk/forum/item/26408/

Godkendelse af svar
Fra : jlnet

Dato : 12-10-04 20:17

Tak for svaret Steffansteffan.