/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
tune en cpi
Fra : memuel
Vist : 338 gange
25 point
Dato : 12-10-04 18:59

http://www.kandu.dk/dk/spg/50888

Følg venligst linket og hjælp mig.. Der er point for begge spørgsmål til den der kan hjælpe mig
Memuel

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 25 point
Dato : 12-10-04 21:51

Hvis du har købt forkert forrør ved THansen, så tager de det igen.
Du skal jo have et til en 45, som du kan se på siden herunder, så findes der 2 stk Euro 2 til 45, hvilken en det er, kan jeg ikke sige, men tag det gl. med ind til dem:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=318043913&n=521157233#xy
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 13-10-04 17:42

Hej Palle
Jeg har købt forrøret gennem protuna som du linkede til på den anden side, JEg har ladet mig fortælle at Protuna er en underleverandør til Thansen, ved du om det r rigtigt, man kunne godt tro det når man kigger på layoutet på de to sider.
Du skrev at jeg bar skal have et 45 forrør så kører den 65, det forstår jeg ikke helt?
Memuel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-04 18:33

En 45 har selvfølgelig et 45 forrør, uden så meget modstand som et 30 forrør.
Desuden har den andre begrænsninger: Citat: 45 Udstødningen vil jo sammen med fjernelse af begrænsningerne give ca 65-70
Hvilke andre begrænsninger den har, er jeg ikke klar over, men jeg forestiller mig det er ring (Skiven) der begrænser varioens vandring, så den ikke kan geare så højt op.
Men det kan en knallertmekaniker svare helt nøjagtig på.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 13-10-04 21:08

Jeg prøver at forhøre mig frem, du hører nærmere.
Memuel

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 05-11-04 11:16

Tak for svaret pallebhansen.