/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
følger der styresystem med ???
Fra : flipper89
Vist : 417 gange
80 point
Dato : 12-10-04 10:34

Hej jeg fik hjælp til at finde en god og billig computer på http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=41644494
Nu vil jeg gerne spørge om der følger styresystem som f.eks. XP med og hvilket grafikkort sidder der i for det står der ikke på siden???

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 90 point
Dato : 12-10-04 10:59

Maskinen er tom og det er uden tvivl et onboard grafikkort.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 10:59

Hej flipper89 ! .. Den computer du linker til har et grafikkort indbygget i bundkortet! det er det der hedder: SiS 661FX .. Når der ikke står noget, og ud fra prisen, så følger der rimelig sikkert ikke noget styresystem med til computeren!

//xick

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 11:01

ej BjarneD, du er for hurtig .. men flipper89 -> hvad skal maskinen bruges til? hvis den skal spille nye spil som DOOM3 så er det nok ikke den der du skal satse på, på grund af en forholdsvis langsom processor og et dårligt grafikkort

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 11:02

Du kan se her hvad bundkortet indeholder inklusive grafikkort
http://www.asrock.com/product/product_p4s61.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 11:05

Prøv at tjekke dette firma der også har PC'er klar til brug
http://www.e-tech.dk

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 11:07

ellers kan jeg anbefale en rimelig billig computer (jeg købte af samme model for et halvt år siden) der er mulighed for at vælge hvilket grafikkort, processor, RAM, Harddisk osv.. http://www.interlace.dk det er XYBER modellen.. den finde som AMD XYBER (den lidt billigere) og Intel XYBER

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-10-04 11:19

Før nogen begynder, at råde til at købe specifikke computere ville det jo være rart, at vide hvad computeren skal anvendes til.
Der er jo meget stor forskel på priserne alt efter hvad computeren er udstyret med og hvis man for eksempel ikke spiller de nyeste spil er et megagrafikkort en dyr investering og er behovet at kunne arbejde med mange ting åben på en gang så er det stabilitet og masser af RAM der er brug for og så videre!

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 11:31

enig BjarneD.. det var også det jeg spurgte om før

men er du gået helt i dig selv flipper89 ?

Godkendelse af svar
Fra : flipper89

Dato : 13-10-04 09:35

Tak for svaret BjarneD.