/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
206 af de gode
Fra : h_blunck
Vist : 603 gange
206 point
Dato : 12-10-04 10:25

I fortsættelse af de sidste 4 tråde, udbydes hermed 206 points til dem som kan svare på:

HVORFOR tager det så lang tid at forandre hjemmesiden, især hvad angår de tre kurser, hvor flere nu har været på vej siden jeg startede 5. november 2002??

Fortsat god dag.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 10:33

Tjae... jeg har skrevet til kandu og gjort opmærksom på, at når nu de har et CSS kursus, burde der også være en kategori for CSS, hvor man kunne stille spørgsmål til dette emne område inden for Teknologi->Udvikling, men er indtil videre blevet mødt af en larmende tavshed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 12-10-04 10:36

hvilken tråde henviser du til

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 12-10-04 10:43

Tror at Kandu er blevet for stor en succes, så den til tider kommer til at fremstå lidt amatøragtigt.

Det ses bl.a. tydeligt ved Svampe indlæggene, disse er spild af folks tid, men tilsyneladende har webmaster ikke tid eller lyst til at komme dette til livs.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 10:43

Svaret på en anden måde :

Der kommer flere kurser ..når der er 2 torsdage i samme uge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 10:49

Se hvad jeg fandt : http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif

Denne grafik har jeg aldrig lagt mærke til før !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-10-04 10:49

Molokyle kom mig noget i forkøbet!
Jeg ville have sagt til Henrik: Hvorfor være så tålmodig? Måske man mangler ideer. Skriv til Kandu, hvadfornogen kurser du kan tænke dig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 10:53

fh1dk -> Webmaster blander sig kun på opfordring (..måske ?) eller når kandu teamet direkte bliver tiltalt i uhøvisk sprog.

Det hedder sig at spørgsmålskategorien Kandu.dk er den eneste type tråd der monitoreres, men man ka' ha' sine tvivl om hvornår ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 216 point
Dato : 12-10-04 10:57

Jeg vil da opfordre til man laver kurser i :

1.) HTML DOM
2.) Javascript
3.) XHTML

Man kunne evt. skele til de glimrende kurser her : http://www.w3schools.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 11:51

Det er vel ikke hjemmesiden - men databasen som ligger bag, der måske trænger til et frisk pust.

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 12-10-04 13:34

Tak for svaret molokyle.

Faktisk vil jeg sige til dem, der har efterlyst hvilke tråde jeg henviste til, at det har været et generelt problem LÆNGE, at man kører et sololøb med larmende tavshed når man kommer med forslag til kandu.dk-teamet. Jeg er enig i betragtningen også om oprettelse af en CSS kategori, men i det hele taget trænger Linux OGSÅ til at blive en hovedkategori med underkategorier osv.

Lav dog en konkurrence og/eller en kategori med navnet NYE IDEER, så vi kan komme med de guldkorn der kunne gøre www.kandu.dk brugbart for de af os, der løbende udvikler os i vores edb-indsigt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse
www.blunck.dk/linux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 14:27

Enig h_blunck. En forslagskasse vil være et nobelt træk fra kandu.dk's side. Et sted man kunne poste et indlæg alá Tip systemet evt. med en fast moderator, der kunne slette de useriøse indlæg og lade resten stå til offentlig skue og debat. Man kunne en gang om måneden tømme denne postkasse. Fra kandu teamets side kunne man passende redegøre for sine dispositioner i den forbindelse og samtidig gøre plads til næste måneds forslag.

</MOLOKYLE>