/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Free man-7 mp3 - Driver ?
Fra : exlibris
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 12-10-04 00:04

Har lige købt en Free man-7 mp3 afspiller, men den medfølgende driver-disk er kun til win 98, siger min xp - Kan jeg downloade den rigtige et sted, eller ???

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 00:22

hmm, det virker underligt hvis der ikke er xp drivere med til afspilleren... er det ikke bare fordi du installerer de forkerte?

Prøv at lade xp finde driveren selv: Højrklik på Denne computer > Egenskaber > Fanebladet Hardware > Enhedshåndtering

Find dit nye drev (afspilleren) højrekilk og tryk opdater driver.. sig den skal søge på din driver cd.. så finder den selv ud af om driveren er der eller ej

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 00:23

... Forresten - XP burde selv identificere din mp3-afspiller, så driver burde ikke være nødvendig...

Kommentar
Fra : exlibris

Dato : 12-10-04 11:44

Har løst problemet - manglede en update til usb 1.1

Kommentar
Fra : xick

Dato : 12-10-04 11:45

okay... så vær venlig at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : exlibris

Dato : 12-10-04 13:39

Hmmmm :)

Kan jeg så selv tjene de 50 points ;)

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 50 point
Dato : 12-10-04 13:43

nej, jeg tror ikke du kan give dig selv dine point tilbage... egentlig er jeg ligeglad med pointene, men det er bare så irriterende at spørgsmål der er besvaret ikke bliver lukket... Men du kan sådan set bare lade være med at lukke spørgsmålet- det er bare irriterende

Du bestemmer

Godkendelse af svar
Fra : exlibris

Dato : 12-10-04 15:45

Tak for svaret xick.