/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fz50 tank
Fra : tronddk
Vist : 705 gange
20 point
Dato : 11-10-04 23:03

hvor kan man købe en fz50 bensintank i ribe amt ? hvis man da kan få en

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 12-10-04 00:27

tror du skal ud og købe en brugt...

Kommentar
Fra : mortencj

Dato : 12-10-04 06:27

jeg har en liggende og bor lidt uden for Ribe Hvis det har nogen interresse

MVH Morten

E-mail mclemmensen@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 12-10-04 18:40

købte en brugt den ser hel ny ud inden i men hva skal man gøre men den gamle tank ? som er 2 store hulder i men er rester af benzin i

Accepteret svar
Fra : mortencj

Modtaget 20 point
Dato : 13-10-04 07:11

Tøm den gamle tank i en benzin dunk pil den gamle tank af og sæt den nye på og fyld benzinen på den nye tank. den gamle tank kan du smide i contaniner på den genbrugsplads der er der hvor du bor

MVH Morten

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 13-10-04 16:27

Tak for svaret mortencj.