/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med login på Cerberus FTP
Fra : Andreas1982
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 11-10-04 22:37

Jeg har installeret Cerberus FTP server, efter at have læst om den i Windows XP Magasinet og den kører fint nok med min faste IP fra TDC.

Jeg har så oprettet nogle brugere, for at kunne tilgå den fra forskellige steder, men ingen af dem kan logge på.
De kan komme til ftp://83.88.199.215 men kan altså ikke logge på selvom jeg har kontrolleret brugernavnene og passwords.

Er der en der kan hjælpe mig?
Jeg har oprettet en bruger ved navn "test" med en kode der hedder "tak", hvis i har behov for at se det. Prøv ellers "snevejr", som PASSWD.
Bemærk at test ikke har upload/slette-mulighed - det har de andre.

Skulle i kunne komme ind kan i jo skrive her i forummet hvad den .sxw fil, der ligger i roden, hedder.

Venlig hilsen
Andreas

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 210 point
Dato : 11-10-04 22:42

Cerberus har den lille feature, at biblioteket standard oprettes så brugerne kun kan downloade. Du skal dobbeltklikke på biblioteket og give dem fulde rettigheder.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 11-10-04 23:05

test står som true ved download ellers false.
Er det forkert?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 11-10-04 23:06

Forstå mig ret... FALSE ved alt andet.

Godkendelse af svar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-10-04 03:45

Tak for svaret hansen9.

Problemet er løst.

Jeg installerede BlackMoonFTP og den klarede det hele i standard opsætningen.

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 12-10-04 16:07

Lidt synd, for Cerberus er altså kanon. Den har bare den lille fælde, at den kun tror folk skal downloade.