/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
1390 points - del 3
Fra : h_blunck
Vist : 521 gange
390 point
Dato : 11-10-04 20:19

Hvem vil med på top 10? Jeg havde lige 1390 ledige points... Som hermed gives videre til dem, der kan bruge det...

--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 400 point
Dato : 11-10-04 20:21

Er der specielle ting man skal eller er det fup?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 20:21

Hvem vil ikke det ?

ellebye

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 11-10-04 20:22

Det er jo snyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 11-10-04 20:22

Tak for svaret memuel.

Tak også til Ellebye der fik 500 points....

Nej, memuel -- det er ikke fup...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-10-04 20:22

En joke??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 20:22

Nu er du vel ikke også ved at forlade os. ??

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-10-04 20:23

10000 tak JEg blæser der op af.. Det er næsten bedre end sex og messenger!!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 11-10-04 20:24

Ellebye -- jeg har været væk længe.... Men svaret en enkelt gang hist og pist....
Da jeg så saldoen tænkte jeg, at jeg også i dag havde pligt til at gøre en rigtig god gerning.

God vind....

Mvh
Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-10-04 20:29

Det kan være vi andre skal sælger ud også, så det her får nul effekt.
Hva' så elleby vil du have en 1000 stykker?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 20:29

Ha...! Hva' sa' jeg : I er it ri'ti' klåge

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:33

gad vide om det er arne.jakobsen med en af sine andre profiler der forlader os

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 20:34

Det er sjældent man morer sig, som det er tilfældet her på kandu.
Æv bæv points - endnu engang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 20:35

Ja ,jeg kan da også sælge ud, ikke for at forlade kandu, men hvis det er en lykke at komme på top 10 for ikke at kunne svare på noget, så giver jeg da gerne point væk til de "kloge"

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 20:37

svampearne, det kan vi alle skrive under på, at det er det ikke.

BjarneD, tja, hvorfor ikke, så kan du få 1000 af mig.

Men er det ikke lidt tidligt med udsalg, plejer de ikke at ligge i jan måned ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 20:43

Børnene har efterårsferie sådan er det hver gang skolerne holder ferie.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-10-04 20:46

Hei molokyle,drukket i dag?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-04 20:46

Ohøj - er det her man kan hente påænger.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:48

>> ellebye hvorfor kan vi alle skrive under på det ?? jeg kan det ikke skrive under på at det ikke er arne.jakobsen, men at jeg tror det er manuel der har en doubler og derved scorer 890 point, ja det er jo en anden sag, som kun har noget med min tro at gøre. for jeg ved jo ingenting
>> ans jeg er blevet et MEGET lykkeligere menneske efter jeg er kommet på hitlisten i min hjertebarn biologien.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 20:48

Ja, gu har han drukket...af natpotten
Han sidder sq og leger og åbner en masse spørgsmål som han bare sletter igen inden man når at poste i dem!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 20:48

Jeg slår lige v-fluebenet fra vil da ikke betale for det efterfølgende.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:51

ok creamy du slår bare fluebenet fra.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 20:57

holniels -> Dét ...vil du ikke vide !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 21:01

Selvfølgelig har du ret, svampearne, men vi er nogle ærlige mennesker her på kandu, der ikke lægger skjul på hvis man har mere end een konto, og de andre kender den anden. Som regel er det er alm. bruger konto, og ikke en superbruger-konto.
Jo, der findes stadig ærlige mennesker.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-10-04 21:02

Ok men så ka du vel ta en lille skål med meg?,Harbo her,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:03

ellebye -> Heldigvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-10-04 21:05

Langt i mellem dem ellebye,desverre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-04 21:06

Skal det være en Harboe skål - så skal det være 110'eren ............helt bestemt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:06

creamygirl -> Æv... du er også så observant :

Citat
Fra : creamygirl Dato : 11-10-04 20:48

</FLOVMAND>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 21:06

> ellebye
De profilnavne som du har er "superprofiler" måske du også har et par "almindelige" profiler ja ja det ved du jo kun selv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-04 21:09

Der er 20 min til spørgsmålsbetalingstid.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-10-04 21:10

Sorry Eyvind,har ingen mulighet for købe den her

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 21:13

Rigtig ans, jeg kom til at oprette "hansemor" som en superbruger, og har desværre fået point een gang på kontoen, men det får jeg ikke mere da jeg kun bruger den til at stille spg. og ellebye svarer ikke på hansemors spg.

PS! Jeg har kun en ekstra og det er hansemor.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:14

holniels -> Jeg går efter føretrøjen og medaljen : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/mololympic.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:17

ellebye -> Det er Ok. for mig ..jeg kom også til at oprette 'Moderator'

...det var altså bare så fedt et nick

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-10-04 21:17

Ja molokyle,ser du fører,flott det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:21

holniels -> Jeg har go'e ben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 21:41

sry ellebye men så naiv er du vel IKKE at du selv tror på det sludder ?

Kærlig Hilsen SA