/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
1390 points - del 1
Fra : h_blunck
Vist : 480 gange
500 point
Dato : 11-10-04 20:18

Hvem vil med på top 10? Jeg havde lige 1390 ledige points... Som hermed gives videre til dem, der kan bruge det...

--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 510 point
Dato : 11-10-04 20:19

Jo, hvorfor ikke, jeg har ikke ret mange så bare lad mig overtage

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 11-10-04 20:20

Tak for svaret memuel.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:21

Hvis du opretter lidt point i biologi katagorien så vil jeg godt ha dem, jeg er nemlig RET vild med biologipoint.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-10-04 20:26

Vor herre bevar mig vel jeg troede sgu du var klogere. Der er faktisk nogen der kæmper med at besvare spørgsmål for at få en chance i lodtrækningen, dem gør du groft grin med nu. Ikke mig for jeg har vundet for nylig og kan derfor ikke vinde, men der er da tåbeligheder nok i forvejen.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:35

Det kan jo være et arne stunt

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:36

og øhmmmm hvem snakker du til BjarneD ???
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 11-10-04 20:44

det må være mig.....

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 11-10-04 20:49

ååååååååååååååh.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 21:00

h_blunck´-> Jeg giver dig ret

..iøvrigt tror jeg altid vi har været enige om dette point system.

Angiv dog antal besvarede spørgsmål. Dét er sgu til at tage at føle på

</MOLOKYLE>