/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lyd forsvinder!
Fra : rj77
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 11-10-04 19:35

Hej brugere!

Jeg har en nokia 3410 og når jeg ringer op forsvinder lyden efter 10-15 sek. for derefter at komme igen.
Det er ikke hver gang at den gør det men periodisk, nogen der ved hvad det kan skyldes?
Det samme har jeg lige prøvet med et helt nyt SE T610.. Abonnenterne er henholdsvis "orange og debitel".
Så det burde jo ikke være noget med det..
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes og har forslag til hvordan man afhjælper problemet??

MVH. RJ77

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 11-10-04 19:57

Hej rj77
Vi har oplevet det samme med vores 3410.
Vi slukkede telefonen, tog batteriet ud , så tændte vi igen og så blev det problem løst
Memuel

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-04 22:51

det KAN være der ikke er særlig god dækning hvor du lige bor og bruger den - men her har jeg oplevet det samme - jeg kørte batteriet fladt - satte det til at lade op som om det var en helt ny mobil - og ingen problemer derefter.

MEN... har en bekendt der bare har problemet hele tiden - aldrig når han er ude - men altid når han er hjemme - så hvem ved

Godkendelse af svar
Fra : rj77

Dato : 20-10-06 11:44

Lukker lige spørgsmålet.
Der er jo ingen grund til at det står åbent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 12:51

det kan du faktisk have ganske meget ret i - men har du ikke fået svar der dur ville annullere være bedre

btw... der er rigtig mange der oplever det problem af forskellige årsager - håber du fandt en løsning