/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backup i XP
Fra : amc
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 11-10-04 18:40

I K-Komputer skriver de at der er et godt program til backup på xp cd'en men jeg kan ikke finde det....DE skriver åben via cd-rom valueadd\msft\ntbackup\ og dobbelklik på filen NTbackup.msi men jeg kan ikke finden den :-/

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 60 point
Dato : 11-10-04 18:52

Hej amc ..
Jeg læser også Komputer, og jeg mener de har skrevet forkert! Jeg kan heller ikke finde den fil på min cd, men så opdagede jeg at det er installeret!

Bare følg deres TRIN 2: Start > Alle Programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Sikkerhedskopiering

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 11-10-04 19:10

Tak for svaret xick. Det er det da også...Ved du ca. hvor lang tid det tager at tage en backup...

Kommentar
Fra : xick

Dato : 11-10-04 19:14

Det kommer meget an på hvor meget du vil tage backup af... hvis det er hele dit system og din computer er forholdsvis ny, vil jeg gætte på 1-2 timer..

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 11-10-04 20:08

Hej AMC, jeg tager regelmæssigt back up af hele systemet, det fylders ca.3,75 Gb og tager igen ca. 15 min. virker fint, kan anbefales 1003jeppe