/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
optag c-s
Fra : undead_hunter
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 11-10-04 18:10

er der ikke en der kan give mig link til en side hvor jeg nemt kan downloade et program som kan optage når jeg spiller c-s...??

Kommentar
Fra : xick

Dato : 11-10-04 18:13

Counterstrike har en indbygget funktion til at optage når du spiller.. i Consolen skriver du bare: record NAVN

NAVN - der skal du bare skrive det navn du vil have filmen skal hedde (fx. hvis du optager noget fra aztec kunne det være: record aztec)

Kommentar
Fra : undead_hunter

Dato : 12-10-04 16:35

ja men har ik et program der kan se de filer jeg laver ???

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 50 point
Dato : 12-10-04 16:54

Du kan se de film du laver, ved at gå ind i cs og åbne consolen og skrive: viewdemo NAVN

NAVN er det du kaldte filmen da du optog den ...

Godkendelse af svar
Fra : undead_hunter

Dato : 12-10-04 17:35

Tak for svaret xick. synes det var godt at du svarede så hurtigt. :D