/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
angående "Hvem er du" funktionen :
Fra : zonker
Vist : 574 gange
1 point
Dato : 22-07-02 09:56

Hvorfor er dette et tip :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1802/

Vel snarere en konstatering af at sådan er det.

Og det er nok fordi folk ønsker en smule privatliv, da det trods alt ikke vedkommer alle og
enhver, hvem man er og havd man laver privat.

Fordi man hjælper andre mennesker her, er det da ikke ensbetydende, med at man vil
have sine private forhold opgivet.

Det tror jeg er den primære årsag at folk ikke benytter denne funktion.

Og så burde du nok havde bragt det som et spørgsmål, for det har absolut intet med et
tip at gøre. Du spørger jo selv om hvorfor ikke bruger funktionen.

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 1 point
Dato : 22-07-02 12:16

Hej Zonker

Helt enig. Dette tip hører under spørgsmål!!

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-07-02 15:32

Det kunne jo også være et tip/hint til oplysninger om "baggrundsviden" o.s.v.
Så som tip er det ok. Som hint til andre OK. Og det er også OK som spørgsmål/oplæg til diskusion.
Jeg har opfattet tippet som en reminder og finder det helt OK. Man er jo selv herre over hvilke oplysninger man ønsker at oplyse.

Catbody

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-07-02 18:09

Tippet er lavet i gruppen kandu.dk og er et tip til brugerne om at lave en profil sådan at andre kan se hvilken person man er.....
Og ja.....Jeg lavede en konstatering (som er en konstatering) netop for at vise at tippet havde sin rettighed som et tip...
Jeg kunne også have lavet det uden konstateringen !!!

zonker.....zonker.....zonker.....
Hvorfor bliver du ved !!!
Jeg fatter dig ikke....
Siden oprettelsen af spørgsmålet "Derfor skal zonker smides ud" har jeg stødt på dig 3 gange:
http://www.kandu.dk/dk/spg/5092 hvor du tror at du skal belære mig
og denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/5111 (har ikke rigtigt noget med mig at gøre, men jeg syntes den skulle med) hvor du giver direkte urigtige oplysninger
Og så denne http://www.kandu.dk/dk/spg/5126

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 21:43

Og så er den ikke længere selvom andre genre vil tærske langhalm på den.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-07-02 06:43

Og zonker giver kun points til dem der er helt enige med hans egne opfattelser og accepterer ikke andres meninger og tilkendegivelser. Så Zonker: fej for egen dør eller hold dig langt væk med dine nedladende kommentarer.

(

Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-07-02 12:15

sikke mange dobbelthager du går rundt med catbody...?? roftlmao