/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad Betyde det her
Fra : Surf
Vist : 391 gange
40 point
Dato : 22-07-02 09:14

ja hvad betyde det

Feature temporarily unavailable

Sorry, the feature you tried to access is temporarily unavailable. Please try back at a later time

nogen forslag

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-02 09:25

Webmaster kan være ved at opdatere siden og så kan du ikke få adgang til serveren

det er muligt at det er det eller kan serveren også være gået ned Det er sket en hel del på Sol serveren når de har skullet opdatere et eller andet på siden

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-07-02 09:27

Hej Surf
det er simpelhen fordi at den side du forsøger at komme ind på ikke er tilgængelig for øjeblikket
og så fortæller den at du skal forsøge igen på et senere tidspunkt
MVH Brian