/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billig computer....
Fra : flipper89
Vist : 546 gange
80 point
Dato : 11-10-04 12:28

Hey jeg er en dreng på 15 og vil gerne samle min egen computer så jeg har fundet nogle billige computerdele og vil så spørge om tingene vil kunne arbejde sammen.....

Jeg har valgt:
BUNDKORT: ASRock K7S41GX MATX AMD FSB 333
CPU: AMD Duron 1800 MHz FSB 266 socket A
RAM: RAM 512 MB DDR PC266 PC-2100
STRØMFORSYNING: Skyhawk Aluminum 400W ATX

disse dele plus selvfølgelig: kabinet, brænder, lydkort osv. vil komme til at koste omkring 2500-2800

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 14:11

Hej flipper89.

Nej, du vil ikke få nogen problemer med at samle disse dele, og du vil få en rimelig god computer ud af det, ikke den aller hurtigste, men en god og stabil computer, og godt du tænker på så megen ram, ellers vile du få problemer med spil.

Accepteret svar
Fra : janchri

Modtaget 80 point
Dato : 11-10-04 15:36

Du kan få en 2,4ghz på http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=1003 med 17" skærm til kun 2995 kr.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 11-10-04 15:39

Det virker som en udemærket computer.. Jeg ville nok selv have valgt en Pentium 4, men så bliver det også strax dyrere. Men jeg synes det er en fin pc du har fået at sammen der..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-04 16:02

Denne er et bedre køb, syntes jeg.
mere pc, og ingen skærm
http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=41643099 Kr.2995
Jeg handler en del hos http://www.prcdata.dk og er altid tilfreds.
der er et lille minus ved denne pc og det samme ved den janchri nævner,
grafikken er svag, så hvis at jeg skulle købe en ny fra denne serie af billige pc'er.
ville jeg vælge http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=41968378 til kr.4195
så får du større hd bedre grafikkort og dvdbrænder med, til prisen.
Ps. AMD Duron, er erstattet med en ny der hedder AMD Sempron, prisen på denne er ok.
Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : flipper89

Dato : 11-10-04 17:03

Tak for svaret janchri.
Jeg vil nok kigge efter dette tilbud istedet da man ikke får en ret god skærm for under 1000 kr.

Og jeg synes at det var fedt at få et svar allerede da jeg skrev spørgsmålet i morges.....

TAK