/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne jakobsen teløk !!
Fra : mango
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 10-10-04 22:39

Hej Arne
Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en dejlig dag?
Mange knus

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-10-04 22:42

så vidt jeg husker har Arne da forladt Kandu :S ? eller hva ?
Om ikke andet...Stort tilykke herfra :D

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 22:47

Trinethk ..jaaeh men han er da kommet tilbage igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 22:48

Fylder Arne år i dag, jamen så skal han også have et stort fra mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-10-04 23:09

Ja med de øøehh, ja hvad skal vi sige, er det helt forkert at gætte på et rundt tal????

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 23:12

Dova naaah lige knap nok, 49 bliver han, den kære mand!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-04 23:13

Med fødselsdagen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-10-04 23:15

Jeg synes bare at kunne huske han skrev et sted, at han var 49, men skidt med det, alligevel

dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 23:18

Han er fra 1955..han har det nok ligesom børn *GG*..næsten 49..ja vi kvinder vi er det ihvertilfæle ikke før den dag vi har fødselsdag..og heller ikke før vores fødselstidspunkt..og øv jeg er født 06.48 !

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 10-10-04 23:25

Rigtigt mange TAK allesammen. dova jeg tror nok at du har ret i at jeg har sagt 49, men det var jeg da osse næsten. NU er jeg det.

Knuzz til jer alle. AJ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 23:27

Æv så nåede jeg ikke at tjatte med Arne idag..underligt, men jeg kan hverken sende eller modtage fra min MSN..men jeg kan se hvem der er online..og de kan se mig,,, ved det for min søn og jeg kan se hinanden men ikke gøre hverken det ene eller det andet..underligt nok kan vi motage mails over MSN ! Mystisk!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 23:31

Jeg så godt at du var Online tidligere, prøv lige igen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 23:39

mango,lav en systemgendannelse,så kører den igen.
Og selvfølgelig tillykke til Arne
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-04 23:49

Mango - det kan være din firewall

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-10-04 00:02

Jamen tillykke rigtige Arne, nu har du snart ikke fødselsdag længere.
Må jeg gætte på hvad festmiddagen bestod af: ......
Hvis vi ikke hører mere, så var de g......
Men mon ikke du ved hvad du har med at gøre
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 00:06

Hej Palle og TAK. Nej de var ikke grønne allesammen, kun ærterne og bønnerne. Sovsen var brun, rødvinen og bøffen røde. Mvh. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 00:20

Jamen så med i går arne.jakobsen.
Håber da, at du bliver lidt mere voksen med alderen, og lader "børnene" lege i fred og ro

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 00:30

Hej ans og TAK. Har talt med hende der ejer den hjemmeside hvor Psykoarne stjæler sine tips. Hun har aldrig prøvet at farve stof med Peber-rørhat, har blot skrevet at den var en farvesvamp fordi hun TROEDE det. Hun indrømmer selv som det første på sine side at hun IKKE er ekspert.

Men du har ret i at jeg ikke længere gider spilde tid på ham. Men det ER altså nemmere for I andre at overse ham. Det er jo ikke jer der bli'r forfulgt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 00:51

Mango

Se lige denne tråd vedr. MSN-PROBLEMET

http://www.kandu.dk/dk/spg/51221

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 01:01

> arne.jakobsen
Jeg ved, at det er nemmere for andre at overse det, bare du så blev en af "os andre" så du også kunne overse det

Det er ikke nemt, jeg er blevet beskyldt for at være en tidligere bruger med ny profil på kandu. Det var nu heller ikke så sjovt.

> mango og arne bruger i hotmail, der har været problemer i dag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 01:03

se ovenfor

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-10-04 01:26

Til lykke Arne......med i går.

Alt godt i fremtiden, også her på kandu.dk

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 01:29

1000 TAK jakjoe. Og i lige måde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 01:32

Har nogen andre end mig i øvrigt bemærket at Kandu næsten altid gå ned ca. ½ time fra kl. ca. 01:55 ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 01:39

Nææææhhhh, der sover jeg som regel.
Og det er også på tide nu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 01:42

G'nat ans - Happy dreams.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 10:49

Også et Tillykke fra mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 11:02

arne.jakobsen>
>>>næsten altid gå ned ca. ½ time fra kl. ca. 01:55<<<
Det lyder som et normalt tidspunkt for opdatering/reset

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-10-04 15:38

Hej Arne
Jeg har lavet sang til dig
En Arne-rap:
Tillykke med i går
så blev du knap 49 år
Nu kan jeg dig ikke ae
så istedet jeg sender dig en kage
omend i tanken kun
pas på du ikke blir for rund
Glæd dig så til et helt nyt år
jeg tør vædde, du har ikke mange hår
det var ikke for at være grov
bare lidt for sjov.
Tillykke Tillykke Tillykke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 16:00

1000 TAK mulberry. Men jeg blev nu ikke KNAP 49 år. Er ganke rigtigt ved at blive lidt tynd i toppen, men da langtfra måne endnu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 21:57

Mulberry.. Den var da super...du har evner i den retning tror jeg..vil lige prøve jers tip for den msn er endnu ikke i iorden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 22:00

Mango.................MSN virker nu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 22:01

nå..ja det hjalp ikke noget..det er nøjagtig som han beskriver det i den tråd som Arne gav..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 22:04

Afslut lige MSN helt - og start den igen Mango.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-10-04 22:21

Nej messenger er ikke i orden endnu, i hvertfald ikke på stofanet, ligeledes er det også galt med hotmail.
MSN Messenger 6.2 siger bare logger på, men den kan ikke. Og klikkes der på status for at se "hvordan de har det der inde ved MSN (Bill)", så kan siden slet ikke vises.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 22:25

se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/51281
Og jeg kan oplyse at der er dukket online personer op på min. Bl.a. Lolland.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 22:30

Min fungerer fint nu og har gjort i nogle timer.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 22:32

så nu kører min msn..jubiii

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 22:37

Ja og jeg har online fra Malmø godt gået emesen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 22:44

Skal emesen nu ha' roser for det? Fint at gi' eme roser, men han skal vel ha' fortjjent dem?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 22:49

Jae det ska' emesen ha' , han har da også fortjent dem

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 22:51

arghh man kan aldrig gi for mange roser gg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-10-04 22:54

Som jeg siger det. Men det er squ da ikke emesens skyld at MSN igen fungerer. Så fortæl dog den gode mand årsagen til jeres rosen-regn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 23:07

Nej det er da ikke emesens skyld at messenger igen fungerer, men det var da ham, der fik det ene point
Jeg skal ikke være uvenner med emesen, for så vil han ikke holde det, han har lovet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 23:10

arne det er sgu da ligegyldigt hvad han får roser for!! Han er sgu så herlig at han bare skal have mindst 20 hver dag

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 23:18

Jeg vil helst ha` liljekonvaller.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 23:18

mango det må du ikke sige fy fy skamme

Han skulle helst blive ved med at være den samme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-04 23:20

Keldd er liljekonvaller ikke giftige

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 23:32

ans,kun de røde bær,og så skal jeg kun kigge på dem,
og duften ah ah er så dejlig,og min mor`s parfume var også af Liljekonvaller.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-04 00:08

Øhh du minder mig om Meyer fra Huset på Christianshavn, han elskede også alt, hvad der havde med "mor" at gøre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 00:11

Narj Keldd
Det er ikke rigtigt med liljekonvaller.

Alle dele på en liljekonval er endda særdeles giftige.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:22

dova,ja det er rigtigt.Smaske smaske.
aaaans
Godnat alle
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 00:26

Go'nat Keldd og godt

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 00:26

ja liljekonvaller og alt hvd der tilhører er gitige..naah nu snakkede vi også om mentale roser..na?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 00:33

Jo mango, og de er ikke giftige

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-04 00:34

Tja, nu funker den skide Messenger.
Og det gør hotmail også.
Det er ligesom med æbler, der har nok været orm i dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:37

palle,jeg tror den var punkteret.
Keldd.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-04 00:42

De har i hvertfald lavet et barn på os.
De har nok brugt for gammel gummi, ligesom på din gl. knallert.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:48

palle,hvad kører du PÅ i øjeblikket?Glem den 4 hjulede.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-04 09:43

Man har vel fod på det der MSN
PS. jeg skylder bl.a. 1 point til Ans.

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 10:06

Tak for svaret arne.jakobsen. Og håber som før nævnt at du havde en dejlig fødsda