/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundedagpleje
Fra : nytcam
Vist : 1121 gange
50 point
Dato : 10-10-04 21:14

Overvejer at starte en hundedagpleje
Nogen der selv er det,har prøvet det eller bare har nogle gode råd er velkommen til at svare.
Har hus med stor have,bor tæt på store græs marker,skov og strand,og en dch indhegnet bane jeg må benyttet i dagstimerne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 21:25

Du har forhåbentlig langt til naboer eller kan du forvente klager, som kan blive imødekommet.
Du skal jo huske, at man ikke bare uden videre må oprette erhverv i boligområde.

Disse ting er jo vigtige at få på plads før du investerer i projektet.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 10-10-04 22:15

Emnet har været oppe på kandu flere gange. Søg på dagpleje øverst på siden.

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 60 point
Dato : 10-10-04 22:53

Lyder som en rigtig god ide..mange hunde er alt for længe alene hjemme..hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 11-10-04 01:08

lidt udenfor brønderslev i nordjylland

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 11-10-04 09:01

Jeg er ikke helt klar over det, men jeg tror at det kræver tilladelse fra politiet. Det gør det vist nok med en alm. hundepension.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 11-10-04 21:23

Jeg kan jo undersøge det med politiet men intet er bestemt endnu.
det er bare en tanke

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 11-10-04 21:24

Tak for svaret mango.

Kommentar
Fra : uldumshundestue

Dato : 31-05-06 17:30

Hej jeg starter en hundedagpleje op i Uldum mellem Tørring og Vejle.
Vi bor på en stor nedlagt landbrug, med masser af plads som bliver hegnet ind. Her får fri adgang til at løbe og lege med hinanden, under opsyn selvfølgelig. Vi vil også tilbyde træning af hundene, og sørge for at de bliver motiveret og får brugt alle deres behov, så folk kan få en rolig hund med hjem om eftermiddagen når de henter den.

Mvh Berit