/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd - filer!
Fra : skaarupman
Vist : 315 gange
36 point
Dato : 10-10-04 19:58

Jeg har brændt en masse billeder ned på en dvd, men når jeg sætter den i dvd drevet er der ingenting på? Jeg troede at det måske var fordi at den ikke var brændt ordentligt, men hvis jeg bruger den samme dvd skive igen til at brænde på, får jeg at vide at den er fyldt. Hvad kan det mon være?

Mvh.

/ Skaarupman...

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 20:01

Du vælger sikkeret det forkerte format når du brænder, hvad vælger du og hvilket program bruger du?

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 10-10-04 20:03

Jeg bruger Nero burning 6... Jeg har prøvet igen og brændt som data dvd - det virker...
Men kan det have noget at gøre med multisession? Hvad det så ellers betyder?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 10-10-04 20:08

well hvis du laver en multisession skive, skal man muligvis bruge et programm der er istand til at læse mutisession skiver, jeg er ikke sikker men iso buster skulle gøre det. ideen med multisession er jo at man ikke lukker skiven efter brænding, hvis man kun skal ha brændt et par mb ned, så man stadig kan "læse" data på til den er fyldt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 20:21

Ikke alle drev kan læse multisession,men hvis du afslutter den sku det gå bra.

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 10-10-04 20:29

hvordan lukker jeg min dvd? Jeg kan åbenbart ikke finde den i windows stifinder hvis den ikke er lukket!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 10-10-04 20:42

når du starter nero popppe der et vindue op med settings op, der er en tab der hedder multisession, der skal du bare slå multisession fra, så skulle den være i vinkel !

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 20:58

som bruuno117 skriver,sæt den til afslut multisession i nero,husk du må brenne afslutningen.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 21:35

Får du det ikke til så brenn en ny cd med dine bilder som iso og no multisession,
så kører det bare,vel og mærket hvis dine bilder er i jpeg.

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-10-04 17:18

hmmm - jeg har prøvet at brænde dvd´en færdig hvor jeg ikke afkrydser multisession, men nero afviser bare dvd´en og siger at den ikke er tom... Jeg prøvede programmet isobuster og der kan jeg faktisk se hvad der er på dvd´en. Problemet er bare at man skal registrere sig og købe programmet før man kan se billederne. Er der nogen som kender et gratis program???

Mvh
/ Skaarupman...