/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Outlandish planer om at stoppe ?
Fra : Zambrotta
Vist : 235 gange
50 point
Dato : 10-10-04 19:29

Hey - jeg har lige hørt nogle halv rygter halv såkaldt pålidelige kilder, en pige fortæller på en eller anden hjemme side at hendes veninde har snakket med Lenny, og han har fortalt diverse ting, bl.a. at Outlandish 3. album først vil udkomme engang i 2005, og at drengene iøvrigt ikke har det særlig sjovt ved at lave musik mere, og at de har planer om at ..... STOPPE, og det er jeg ihvertfald meget ked af at høre, håber andre også er ( hvis det da er sandt? ) noget med de var trætte af al den opmærksomhed, Isam har været på et anonymt ophold i sverige for at køle ned, og de andre vil gerne have fred og ro også, og de er åbenbart heller ikke særlig vilde med at lave turneer og koncerter mere - siges der - nogle der ved om der er hold i de rygter der ? Det jo meget lang tid siden man har hørt noget officelt fra dem selv, så det er svært at finde ud af hvor de er på vej hen - nogen der ved noget?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-04 19:48

Spørg SE & HØR.
Men vi opdager nok hvad der sker.

Kommentar
Fra : sabbe_lappe

Dato : 11-10-04 10:14

det ville da være den BEDSTE nyhed i mange år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-04 10:22

Kan være de flytter til Afrikas djungler.
Der må være et marked for dem.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 11-10-04 18:40

FUCK hvor er i racistiske man, hold dog jeres meninger for jer selv hvis de alligevel intet har med sagen at gøre - og til Teil, du kan selv flytte til afrikas jungler, med den kommentar egner du dig nok mere til at rende rundt og slå på træstammer end os andre vil jeg tro