/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilken vaskemaskine?
Fra : tbayj
Vist : 398 gange
150 point
Dato : 10-10-04 17:42

Vi står og skal købe en vaskemaskine. Vi har kig på en Bosch, men det er et stort marked.
Skal man købe et A mærke?
Hvilket mærke skal man helst holde sig fra?
Vi vil meget gerne høre gode råd før vi køber da vi ikke har penge til at købe én hvert andet år.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-10-04 17:54

en bosch i hvilken prisklasse??

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 160 point
Dato : 10-10-04 18:02

Iflg. Tænk og Test skulle Brandt Blomberg være den bedste. Det er en A-vaskemaskine hele vejen igennem. Jeg kan dog ikke huske hvilken en af dem. Men punkt1 har en på tilbud lige nu til 5000 kr. hvis jeg ellers husker rigtigt. Den har jeg i hvert fald tænkt på at købe.

Miele og Bosh er også gode mærker. Jeg ved ikke, om A+ også er kommet indenfor vaskemaskiner, men ellers hold jer til A A A. Det er det billigste i det lange løb, selv om de koster lidt mere i indkøb.

En du skal holde dig meget langt fra er Gorenje. Det er det værste lort, der kan drives op. Sådan en er vi de ulykkelige ejere af. De har været så intelligente at sætte en træplade inden i maskinen. Og det får man ikke at vide nogen steder, når man køber den. Det tager mellem et halvt og et helt år, så er pladen rådden og skal skiftes - med en ny træplade!!!!!!!

Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 10-10-04 19:06

Tak for jeres svar. Jeg tror at vi vil købe en whirlpool i Elgiganten. Den lyder okay, med 1400 omdrejninger og aa mærket. Den koster 2800 kr. Så vi må håbe at det er en god én.