/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Flyverdragt
Fra : annettemor
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 10-10-04 16:34

Hej...

Hvor på nettet kan jeg købe en god men billig flyverdragt til min søn??

Tak for hjælpen

Hej fra Annette

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-04 16:46
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-10-04 16:50

Ja, hvilken størrelse er det?

jeg har en del tøj til salg på http://home.tiscali.dk/bitten27/

måske der er noget du kan bruge.

Rosekamp

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 10-10-04 16:52

Nå ja - det burde jeg nok have skrevet...

Han skal have en str. 98..

Hje fra Annette

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-10-04 18:08
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-10-04 18:11

Jeg har købt 3 flyverdragter hos 2 forskellige Jørgen/Jørgine forretninger i år og de var sat ned fra 300 til 75 kr. Dejlig kvalitet, mange farver og både 2-delt og heldragt. Du kan jo prøve at spørge om de stadig har "de gamle" på lageret. Det havde min ene butik i hvert fald - og hun ville gerne lede efter dem på lageret, for hun var selvfølgelig glad for at komme af med dem.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 10-10-04 22:06

Hej,
Hvorfor vil du købe den på nettet ?
Betale porte, din søn kan ikke prøve den osv.
Samtlige supermarkeder har hver uge flyverdragter på tilbud, udmærkede kvaliteter, du kan prøve den på, nem reklamation, ingen leveringstid osv osv.
Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Jsenoch

Dato : 11-10-04 10:02

Hej

Prøv at gå ind på www.linksamling.webbyen.dk
Den er rigtig god

Jsenoch

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 11-10-04 14:01

Tak for svaret jakjoe. Det var lige netop en side som skisport.dk jeg havde behovfor..

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-10-04 20:13

Så var jeg jo heldig , tak.
mvh
jakjoe