/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Spørgsmål til Timberlake
Fra : Better_Performance
Vist : 548 gange
10 point
Dato : 10-10-04 15:52

Jeg ved ikke lige hvad det var du blev vred over i den sidste tråd, men jeg er da stadig nysgerrig.

Hvad har du fået ud af det indtil videre?

Jeg mener ikke hvad du har stående på en eller anden konto hos firmaet, men hvad har du fået overført til din bank konto i rede penge du kan gå ud og bruge?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-10-04 15:54

Du er jo temmelig seriøs kan man se på din egen tråd (http://www.kandu.dk/dk/spg/51183), så det har du sikkert ikke noget imod at svare på

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 18:18

Det siger man jo ikke bare. på links jeg har skrevet nedenunder kan du melde dig. prøv det selv, du bliver rigtig godt betalt
http://www.fantastic-mail.com/pages/index.php?refid=timberlake

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-10-04 19:36

Hvorfor siger man det ikke bare???