/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
speedometer kabel
Fra : dr0zie
Vist : 300 gange
23 point
Dato : 10-10-04 14:10

Hej jeg ved jeg har spurgt før men spørger igen..
En der kan forklare mig i detajler hvad jeg skal gøre hvis jeg har et helt nyt speedometer kabel og så skal jeg sætte det på min honda sfx..
Hvad skal jeg skrue af hvordan skal jeg gøre det osv..

Har desvære ikke flere points

Accepteret svar
Fra : mortencj

Modtaget 33 point
Dato : 10-10-04 15:08

du skal ind under speedometeret og skrue det gamle kabel af og det nye på, den anden ende af kablet sidder på akslen til forhjulet.
kablet er firkantet i enderne fordi det drejer rundt du kan evt prøve at sætte det nye kabel på ved forhjulet først og dreje hjulet rundt for at se om den ende er monteret korrekt

MVH Morten

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 10-10-04 15:50

Tak for svaret mortencj.

ok mange tak fandt ud af det selv og har skiftet det nu det virker fint igen..
men du får points alligevel