/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ikoner forsvinder i menuen "fortrukne li~
Fra : Plambaek
Vist : 520 gange
20 point
Dato : 10-10-04 13:11

Hej

Når man har tilføjet et link til menuen fortrukne, så har de fleste hjemmesider deres eget lille ikon, der bliver tilføjet til menuen. For eksempel har bold.dk en fodbold som ikon.
Når der så er gået nogle måneder så forsvinder disse ikoner og bliver udskiftet med exsplore standard ikon. Den eneste måde jeg har kunne finde ud af at få de originale ikoner tilbager er ved at tilføje hjemmesiderne igen som et nyt link.
Er det fordi man tømmer sin cookie mappe eller?

Mit spørgsmål lyder så: Hvordan sørger man for at ikonerne ikke forsvinder eller hvordan opdatere man alle ikonerne på en gang?

Jeg håber at der er nogen der kan svare på dette lille spørgsmål.

vh.

J. Plambæk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 13:12

Det er et bug i IE, det er der f.eks. ikke i opera eller Firefox.

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 10-10-04 13:18

Findes der nogle opdateringer til IE som retter denne "bug"? Jeg har ikke kunne finde nogen på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 13:23
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 10-10-04 13:40

Hejsa

Når din tempary filer og cookies bliver slettet fjerne den også alle de flotte iconer fra ens fortrukne

Prøv at hente et lille program der hedder Favorg

Kan hentes her

http://www.pctip.ch/downloads/dl/18699.asp

Når du har kørt det, har du alle dine flotte icon'er tilbage igen

Og forsvinder de igen,jamen så kører du bare programmet igen

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Plambaek

Dato : 10-10-04 14:27

Tak for svaret briani.