/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er denne gruppes formål ?
Fra : brian_i
Vist : 444 gange
20 point
Dato : 21-07-02 18:39

SOm ny bruger undrede jeg mig over denne gruppe, da den falder ved siden af de andre ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-07-02 18:44

Den er til denne slags spørgsmål

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 21-07-02 18:49

Hej
Prøv at tjekke historikken i denne gruppe, så skulle du få et rimeligt indblik i den!
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-07-02 18:55

jamen 2 x brian i velkommen til

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 21-07-02 19:00

Hvad mener "altvidende" Zonker med det??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-07-02 19:06

Zonker er ikke altvidende: http://www.kandu.dk/dk/spg/5092 og denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/5111 er god og er de 20 point værd den koster......

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-07-02 19:24

nocom mig bekendt er der en briani og nu en brian_i, men der kan selvfølgelig være flere som jeg ikke kender til ? Og mange tak for tilliden GRIN

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 21-07-02 20:44

I følge min opfattelse er denne gruppe oprette for at komme med kritik (god som dårlig), for at gøre Kandu.dk bedre. Det kan være sig:
Pointsystemet
Mulighed for karantæne af brugere
Svarmuligheder
Almene diskusioner om Kandu.dk
o.s.v.
og IKKE de rent tekniske spørgsmål.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 21-07-02 22:43

Jamen vi er da bare enige Catbody.
)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-07-02 22:48

Godt det ikke er alle meninger som skal tages lige seriøst
(0)(0)
( )
( || )
# # #

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 22-07-02 03:06

TIL ZONKER.

Har holdt mig langt væk fra heeeeele den DEBAT der har kørt om dig,
men NU giiiiider jeg ikke mere.

HVORNÅR F..... STOPPER DU MED DINE NEDLADENDE BEMÆRKNINGER.

NU HAR JEG SET DIT NAVN KONSTANT OG HELE TIDEN DEN SIDSTE
MÅNED, TROR JEG, OG NU ER DET JEG GERNE VIL SPØRGE DIG, (men du
sniger vel udenom som sædvanlig, for du svarer jo aldrig på det du bliver
spurgt om) OG JEG SPØRGER PÅ DIT EGET SPROG.:

ER DU DUM ELLER HV'A?????????????

Jeg har haft et indlæg vedr. alt dette, om dig, hvor jeg kaldte dette forum for en BØRNEHAVE, og det mener jeg stadig.

Så hvis der kommer flere mail til mig vedr. din person, så er jeg den der er smuttet.
Ærgeligt, for jeg syntes ellers at det er et godt sted, hvor man kan få nogle oplysninger fra andre om ting man ikke selv har forstand på, og jeg troede egentlig også at det var det dette site var til for. Men det er det åbenbart ikke.

En ting må jeg dog rose dig for ""
"DU FORSTÅR FADME AT GØRE OPMÆRKSOM PÅ DIG SELV"
måske, det er hele problemt. For NEGATIV OPMÆRKSOMHED,
ER JO BEDRE END SLET INGEN OPMÆRKSOMHED"

Til sidst til alle I andre som har deltaget i dette "SLAG", hvis nu vi bare (mig selv incl.) lader som om ZONKER er sunket I jorden, og ignorer han's kommentarer fremover (hvis jeg altså bliver her), så tror jeg (måske IKKE) at denne ZONKER vil syntes at det er så morsomt mere.

OG HVAD ANGÅR DE DER POINT, SÅ MÅ ZONKER FOR MIN SKYLD HAVE 4 MILL. JEG KAN SLEEEET IKKE FORSTÅ HVORFOR HAN ER SÅ VILD MED DEM. FOR HVIS HAN ER INTERESSERET I AT VINDE DEN STORE GEVINST, SÅ SYNTES JEG HEEEELT ÆRLIGT, AT DET ER DET FORKERTE STED HAN "KÆMPER"

PY-HA jeg måtte altså bare liiiige have lidt luft.

Ha' det rigtig godt.
Jeg går i STANDBY.

Venlig hilsen
Mone.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 11:21

sikke dog en masse krudt...

Accepteret svar
Fra : yoogi

Modtaget 20 point
Dato : 22-07-02 17:19

Ja, men der nu lidt om det

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 21:49

Mone tag dig sammen, børnehaven i indlægget her er jo netop din børnehave opførsel.

Kommentar
Fra : Mizchief

Dato : 23-07-02 03:49

Vorherre bevares..

Siden der på sitet, som jeg har nævnt tidligere, ikke eksisterer nogen form for "ordensmagt", er zonker det resultat, man kan forvente.

Mizchief

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-08-02 23:31

Hej Brian_i

Hvis du ikke kan acceptere yoogis formodede svar, skal du snart skynde dig at afvise det - ellers vil det om 3-4 dage blive accepteret automatisk. Og så vil folk, som siden går ind og læser spørgsmålet, tro, at det er dig, der har accepteret svaret.

Vær opmærksom på, at du sagtens kan acceptere en kommentar som svar!!!

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-08-02 21:02

mizchief du taler som du har forstand til.

Rellom faktisk står der INTET om det postulat du fremsætter, kigger du nærmere på pointreglerne vil du ikke finde noget om det du fremfører.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-08-02 23:22

Nej, Zonker, men sådan fungerer det i praksis.