/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
PC til TV?
Fra : Fust
Vist : 237 gange
100 point
Dato : 10-10-04 09:48

Har isat S-VHS kabel i TV-out på PC'en og i tv'et.Under egenskaber for skærm er der 2 skærme, den ene:Plug and Play-skærm på Medion Radeon 9600TX. Den anden:Standardskærm på Medion Radeon 9600 TX Secondary. Hvordan får jeg fortalt PC'en, at den sekundære skærm skal være tv'et??
VH
Fust

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 09:51

Går ind under:
Højre klik på skrivebord - Egenskaber - Instaillinger - Avanceret - Vælg grafikort navn - nview

Her vælger du singel display og TV til og være din anden hoved skærm.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 09:53

Men det skulle gerne stå her hvordan du gør:
http://www.ati.com/support/faq/winxp/winxpconfigenabletvout.html

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 11:21

Husk at stille dit Tv i AV mode,ellers får du ikke billedet over i Tv.
Dette er meget væsentlig:At du ser hvor du har sat kablet ind i Tv,der står hvad AV mode (AV1-AV2,osv osv).
Du finder de forskellige mode`s på fjernbetjeningen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Fust

Dato : 12-10-04 23:27

Foreløbig tak for hjælpen! Men- Nu er der ingen lyd på
tv'et, den skal jo gennem s-videokablet, men hvordan konfigurerer jeg det?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-10-04 09:22

Fust:
http://www.kandu.dk/dk/spg/45704 Læs denne tråd,det skulle hjælpe dig.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : franzhansi

Dato : 25-10-04 09:30

Prøv også at slukke og tænde computeren efter kablet e sat i. Så kan du se om fjernsynet overhovedet reagerer med blink, eller lign.

KH