/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Bog om Grå Jaco søges !
Fra : nett2
Vist : 979 gange
50 point
Dato : 09-10-04 23:16

Hej til alle ! Jeg er ny her på Kandu, og dette er mit første forsøg.
Jeg har længe ledt efter en bog om en grå Jaco, som jeg husker hed Wasco. Bogen var meget hyggelig og morsom. Jeg har fortalt min kone om den, og vi har begge prøvet at finde den siden da. Bogen er skønlitterær, og det er nok 16 år siden jeg læste den. Er der nogen, som kender den? Jeg har brug for forfatterens navn og forlag Jeg krydser fingre!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-10-04 00:45

Er det her noget der ringer...?
http://www.taxidermy.com/

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 10-10-04 09:30

Hej taliskoko. Tanken var go, men desværre uden resultat.
Hilsen Nett2

Kommentar
Fra : Nymfeelsker

Dato : 10-10-04 14:55

Kunne ikke finde den, men prøv at se andre bøger på http://www.bogsalget.com/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-10-04 16:56

Hvis bogen er så gammel som du siger, er den højst sandsynlig udsolgt fra forlaget. Og så skal du lede i "brugt bogs boghandlere."

Ellers er der det kongelige bibliotek. De burde have alt der er udgivet.

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 13-10-04 11:15

Hej begge! Beklager mit sene svar, men telefonen har været gået ned. Jeg bor i Spanien og det sker temmelig tit, at telefonen forsvinder. Jeg har forsøgt mig med jeres ideer, men uden resultat lo siento, ( jeg beklager)

Accepteret svar
Fra : ss8878

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-04 14:57

Hej.
på at gå ind på www.metzger.nu indehaveren er en dame der har haft fugle i mange år og selvfølgelig grå jakoer. Du kan blive tilmeldt hendes fugleforum hvor der alt om alle mulig forskellige fugle. Hvis du skriver dit spørgsmål inde på dette forum er jeg helt sikker på at du får et svar.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 21-10-04 17:42

Hej ss8878! Jeg har d.d. modtaget din anbefaling, og er straks igang. Du hører nærmere!
Nett2

Godkendelse af svar
Fra : nett2

Dato : 22-10-04 14:33

Tak for svaret ss8878.
Det var dog herligt !!! Jeg skrev mit spørgsmål og få timer efter var der svar og bogen er fundet !! Tusind tak for hjælpen !! Det er en meget god og interessant fugleside !