/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Store bryster?"
Fra : boegvad
Vist : 875 gange
200 point
Dato : 09-10-04 23:01

Okay, det drejer sig om den her sang som jeg har hørt flere gange, men jeg har aldrig rigtigt fået at vide hvad den hedder om hvem der spiller. Den lyder som om den er fra engang i 80'erne hvor den vist nok var et stort hit. Der er masser af bass på og det lyder vist som om det er nogle kvinder der synger i kor. Den er på engelsk og det er lidt svært at høre ordene præcist, men de sidste ord i omkvædet lyder som om de synger "sto-re bry-ster" ('-' er pause)

Hvis der var nogle som hørte P3 i dag (Lørdag 9.10.04) imellem 10 og 11 så spillede de den der!

Er der nogle som kender en sang der matcher min beskrivelse?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-10-04 23:09

Måske du kan finde ud af det her

http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-04 23:11

Ka' det ikke passe, at det er den danske udgave af La Bamba.

"Vi vil ha' store bryster - no'en store no'en"

Men jeg ka' da bare ikke lige huske hvem der spiller, hvis det ikke er Shubiduah.

mvh dova

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 09-10-04 23:11

Nej, har tjekket og der er IKKE nogen playlist for det tidsrum - desværre!

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 09-10-04 23:13

Til dova: Nej de synger IKKE på dansk - de synger på engelsk det lyder bare som om de synger "sto-re bryster" på dansk!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-04 23:20

Ups, havde lige overset det med engelsk

dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-10-04 00:48

Ring evt. til deres(DR)diskotek, når nu du kender tiden og de ikke har lagt playlisten ud.
Eller skriv en mail til studieværten som var på den lørdag.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 00:59

Til Dovas orientering: Så var det Rock Nalle der lavede den der kopi af La Bamba

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 10-10-04 01:08

taliskoko:
Jeg er ikke 100% sikker på at det var P3 jeg hørte den på, men hvis det var så var det åbenbart et program der hedder "Mads & Monopolet på P3". Jeg kan da godt prøve at skrive til dem, eller håbe på at playlisten bliver lagt ud senere (da den ligger der fra deres tidligere programmer), men hvis der er nogle som har den mindste idé om hvilken sang det kan være så må de meget gerne skrive så undersøger jeg det med det samme.

Lidt ekstra info: Omkvædet (hvori 'sto-re bryster'-lyden indgår cirka i midten), har lidt den samme takt som omkvædet fra en anden sang der går "...man in the middle" - bare en smule hurtigere og lidt mere 80'er-agtig.

Det eneste jeg kan huske ud over melodien er sådan lidt løst af omkvædet som går sådan her med den ovennævnte rytme:

"--- ---- ---- ---- ---- ---- Sto Re Bryster, --- ---- ---- ---- ---- next to me"

Jeg er altså ikke sikker på at de synger 'next to me' til sidst, men det er vist sådan noget lignende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-10-04 09:36

Reset
Takker!!!
Det var lige smuttet fra "arkivet" , altså at den var med Rock-Nalle.

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-10-04 10:38

boegvad>

Det er P3 "Mads og monopolet" er på. Og det var kun igår... Ha´ is i maven og vent lidt på de ligger den ud(playlisten). Ellers ved du nu hvilken vært der er tale og skriv evt. til ham eller som sagt deres diskotek.

Ellers må jeg sige her i min morgenbrandert. Det siger mig intet.