/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skingur er tilbage. HURRA - HURRA - HURR~
Fra : Franksp
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 09-10-04 22:11

Så gode gamle venner.
Søde skingur, som mange af os har savnet, er tilbage. Hun har gudskelov fundet en ny kæreste, som jeg håber hun bliver lykkelig med. Årh hvor er jeg glad. Jeg har virkeligt savnet hende. Hun var/er noget af det sødeste i de svar hun har hjulpet mig med.

Se her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5114

mvh
Franksp

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-04 22:30

Franksp,du forvirrer meg med det link,hvad er pointen med det??

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:33

Tak for svaret holniels.
En kæmpefejl. Derfor lukker jeg nu. Tak for din oplysning

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 22:37

Hallo du,ikke takk for at du forvirrer folk,men ok,en fortsatt god kveld da

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 22:40

Hvad har du i piben Frank ???

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:40

Det var da ikke for at forrevirre nogen. Kan du ikke forstå, at det var en fejl

Der manglede et 0 sidst i linket. Jeg fik ikke kopieret det ordentligt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:40

Det var da ikke for at forrevirre nogen. Kan du ikke forstå, at det var en fejl

Der manglede et 0 sidst i linket. Jeg fik ikke kopieret det ordentligt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 22:41

Joda ser det nu du siger det

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:42

svampearne. Jeg ryger ikke svampe, men spiser dem med velbehag. Har spist dejlige østershatte i dag, som tilbehør til en tournados. Lækkert

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 23:12

Så tænd lidt levende lys og åbn en flaske vin MERE og nyd konen

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:25

Hej svampearne

Jeg/vi har levende lys tændt. Min kone og jeg drikker whisky lige nu. Rødvinen fik vi til aftensmaden, og jeg nyder konen.
Nu et helt seriøst spørgsmål, som jeg håber du vil svare på.

Jeg har købt nogle kantareller (sindsyg dyre) Hvor længe skal jeg "stege" dem?. Det er aldrig lykkes for mig, at få dem til at smage, som min mormors. Jeg tror jeg steger dem for længe, selvom jeg følger opskrifterne i mine kogebøger.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:54

Linket øverst er forkert. Jeg fik ikke kopieret det ordentligt, der manglede et 0

Her er det rigtige

http://www.kandu.dk/dk/spg/51140

Det beklager jeg

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:58

svampearne. Jeg venter på dit svar. Smutter i seng nu, da jeg ekstraordinært skal på arbejde i morgen. ØØØØVVV. Jeg er ansat i et pengeinstitut, som EDB-ansvarlig. Skal derfor ind og teste i 5 timer i morgen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:59

Jeg skal servere disse kantareller i morgen aften, hvor svigermor kommer på besøg

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:59

Jeg skal servere disse kantareller i morgen aften, hvor svigermor kommer på besøg

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 00:03

Du må da ha en rigtig god nat Franksp

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 22:22

Hej Frank, det handler om at have fuld knald på varmen og ikke stege dem så de ligger og sejler, eller koger i deres eget saft..det er måden

Venligst Sus

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 10-10-04 23:11

Jamen FrankSp din svamp, du er jo osse fordrukken. Du skulle lade være at savle når du byder nogen velkommen tilbage, men din kæbetonus er måske for svag til at bære alt dit lort.

Næste gang skal du prøve en tournedos, den er knap så luftig HEHEHEHEHEHE

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 10-10-04 23:18

Citat
da jeg ekstraordinært skal på arbejde i morgen. ØØØØVVV. Jeg er ansat i et pengeinstitut, som EDB-ansvarlig. Skal derfor ind og teste i 5 timer i morgen.

Jeg skal på arb - Jeg er i et pengeinst. - Jeg er EDB ansvarlig - Jeg skal teste - Jeg spiser tournados (tornado hehehe) - Jeg drikker rødvin - Jeg drikker whisky -

jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg brækker mig bare Gaaaaaab

IT ansvarlig Gyyyyys

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 23:22

Resistance...jeg beder for dig..må gud være dig nådig.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 10-10-04 23:30

Gudrun please, ellers er det ligemeget

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-10-04 00:55

Resistance, hvorfor denne agressive måde at skrive på. Hvad er det du vil opnå? Hvis du ikke synes om mit indlæg, så hold dig væk. Nøjes med at læse det, hvis du er nysgerrig, men lad dog være med at svare så agressivt.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 11-10-04 11:06

Hvorfor denne selvforherligende og jegpromoverende måde at skrive på? Svar på dette FrankSP, og du har svaret på min måde at skrive på. Du er KLAM

Jeg kender ikke denne skingur, men at der er tale om en populær person er da tydeligt. Kandu trænger i den grad til en normal person, men din ækle facon at omklamre og applausere dens tilbagekomst på, er så kvalm, at skingur formentlig krøller tæer i skoene når den ser hvad du skriver, hvis der er tale om en normal person. Du er KLAM

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-10-04 21:30

Hej ram2