/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
en god gammeldags smalltalk
Fra : skingur
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 09-10-04 21:48

... fordi jeg for første gang i snart et halvt år har logget på og har lidt tid
(ihvertfald indtil mel gibson krigsfilmen er færdig!!!)

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 21:49

hehe, men velkommen tilbage så :)

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 21:50

Imponerende at dit indlæg er skrevet kl. 21.48, når mit ur viser 21.42......

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 21:50

Nå ja, men der har vi så forklaringen....kandu's ur går foran!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 21:50

det er fordi jeg er så hurtig....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 21:55

Velkommen tilbage skingur.
Du har af mange på kandu været savnet.
Der har været sat "efterlysning" i gang.
Dejligt at du nu er her ige

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 21:57

Kære søde rare, gode "Gamle" skingur. Velkommen tilbage, Hold kæft hvor har jeg, sammen med andre savnet dig. KYS, KYS. Hvordan er det gået med dig? Jeg håber inderligt, af hele mit hjerte, at du igen har det godt. Jeg har prøvet hele den samme tur. Lever lykkeligt sammen med en dejlig kone nu. ÅRH, hvor er jeg glad, for at du er tilbage.
Jeg har indenfor de sidste 14 dage skrevet til dig i "gamle tråde" og efterlyst dig, med håb om at jeg ville kunne møde dig her igen. Årh. hvor det varmer mit hjerte. Du har hjulpet mig så mange gange. Det glemmer jeg aldrig. KYS, VARME

De kærligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 21:57

Og du skriver en god gammeldags smalltalk, der er ikke mudderkastning mere, men svampekastning.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 22:01

jaem frank, jeg bliver helt rørt. Og ans! Tak!

jeg har det godt... internettet kan jo bruges til andet og mere end kandu
... så jeg har skam været inde og snuse på datingsiderne... hvilket nu er resulteret i et stk dejlig kæreste!!!

Bor til leje langt pokker ude på landet, har købt æsler... noget skal man jo gøre for at realisere sig selv!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 22:11

Fandt en tråd fra maj hvor i leder efter mig (og her skulle der være en jeg-er-rørt-smiley!)

Faktisk har jeg haft det fremragende selvom det måske ikke lyder så pænt at sige! Jeg trængte virkelig til at komme videre!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 22:12

Turde da slet ikke spørge, hvordan det gik med dig, men kan se at du nu er ved at komme ovenpå igen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 22:15

jeg tror jeg skrev herind dagen efter jeg var gået "hjemmefra" om jeg så må sige... og der hang følelserne jo nok lidt udenpå... men ellers har jeg haft det kanon fra første dag nærmest. Det var virkelig det der skulle til, selvom det lyder lidt kynisk.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 22:17

Men jeg er ikke på nettet på mit lejede loft, så det med at bruge lang tid ved en computer der er på nettet sker ikke så tit... derfor har jeg ikke rigtig været her. Det blev sku også lidt lummert her, ikk?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 22:45

Hvorfor jeg var tilbageholdende med hvordan det gik dig var p.g.a. din hjemmeside. Jeg kan ikke lide at dit hjem er i ruiner
Det må du så lige ændre, når du nu "har det godt"

Her kan stadig være lidt "lummert" for nogle af brugerne

Husk at du stadig skylder en kyssesmiley. Jeg tror, at der er nogle, som savner sådan en

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-04 23:30

Ja, og hvad med en hovedrystende smiley ?

Hej til dig skingur, jeg er vist kommet til i den periode du var væk.
Så vi har vist ikke "hilst" på hinanden tidligere.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 23:57

Jamen dog skingur, ny kæreste !

Godt du kom tilbage så vi kan få gang i smiley produktionen igen. Der er stadig ikke lukket på : http://www.kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 10-10-04 10:50

IIIh altså Molokyle, du skal huske og lukke dine spørgsmål!!!¨¨¨

mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 16:09

upyoursmate -> ..når jeg føler, jeg har fået et brugbart svar ...ja

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 11:17

Jeg må sige ligesom "Ans", at det ikke var rart at se på de græske ruin-sider i mørkegrå farver - gisp!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 13:18

Jeg var lige inde på din hjemmeside og ser du har billeder af en langhåret gravhund. Er det din?!

Er pt. på jagt efter en egnet hund, og har netop tænkt på en gravhund. Havde indtil for små tre uger siden to katte, men den ene er lige død, og i stedet for at købe den anden en ny missemakker skal den denne gang have en hund som sin nye ven. Desværre siger mange af mine bekendte, at det er verdens mest stædige hund, og at den nærmest er umulig at opdrage. Det er jo ikke til at tro når man står overfor en lille langhåret gravhundehvalp. De er da enormt nuttede!

//Creamy

ps. Og velkommen tilbage til kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 15:21

creamygirl -> En langhåret dværggravhund som skingur's Gandalf er temmelig kostbar at du ved det

...men de er altså også vildt søde. Min ven Phillip har Lisa, men hun er blevet for gammel til Gandalf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 15:38

Hvad mener du med kostbar - er det prisen du tænker på, eller ?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-04 16:18

Det er ikke altid det er en god kombination med kat og gravhund. Er du også sikker på, at misser synes det er en god ide med en hundeven
Har selv haft 2 gravhunde, og de er stædige, med et enormt jagtinstinkt.
Svære at opdrage?

Ja det er ikke det samme som en schäfer eller rottweiler at opdrage, men det kan lade sig gøre. Hvis man er heldig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 16:25

Nu vil jeg nok ikke anskaffe mig en hund, hvis ikke jeg på forhånd ved at min mis kan lide hunde. Har haft hund og kat før - og det var faktisk en god kombination, selvom det var en ruhåret hønsehund, som jo også besidder et ret så kraftigt jagtinstinkt. Så jo, jeg ved hvad jeg gør

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 19:12

Jeg har snakket med Phillip ( ..hvis lille Lisa bor sammen med 'Katten' ! ) idag omkring dit 'indkøb' creamygirl ..og hans råd er som følger:

Ta´til POLEN !!!

Der er som alle andre steder i Europa hundeudstillinger, hvor stamtavle er iorden. I POLEN får du en Dværg-Gravling (rød og langhåret) for ca. 3. - 4.000 d.kr = ca. 900 EURO ...alle andre steder ska' du smide mellem 5.000 - 12.000 D.kr for 'Svinet' i samme 'Kvalitet' !!!

Bare et fif ...

Som Phillip siger : Du ka' få både : Bus, Færge, Tog (..retur selvfølgelig) + 'De Våde Vare' oven i æget !!

..nu er POLEN jo et EU land, så karantænebetingelser er blevet mere læmpelige (... ellers ka' 'Svinet' jo være i håndtasken) = citat : Marianne Jelved

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 19:19

lol...oki det lyder som noget der er værd at overveje

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 19:28

Får mig lige en griner..
Smut til Polen - og smid svinet i håndtasken Molo..altså!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 19:29

Dét vil jeg mene !

</SERIØS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 19:33

...og så bli'r det næppe : "...en god gammeldags smalltalk"

..mere end dette ! (-) .....skingur

</MO-LOOK-YLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 19:36
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 19:43

Øv, der er noget galt med MSN messenger. Måske det er et polsk koncept?!?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 19:55

Du er sq da en nød!
Nu har jeg to gange siddet og skrevet en kærlighedserklæring til dig. Begge gange slettede du spørgsmålet inden jeg nåede at poste mit indlæg

Det gør du ikke mere...hrmfff

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 19:56

Molokyle - når du er færdig med pegebogen så:
http://www.levende.dk/download/1000.html
Som du kan hente her:
http://www.levende.dk/download/download.htm

Det er et fantastisk godt program på CD-rom.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 19:57

creamygirl - alle klager over MSN messenger i øjeblikket.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 20:00

Okay tak emesen. Bare underligt... for det har da fungeret idag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 20:04

MSN = emesen ..er sgu da også grund nok til at klage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 20:06

..undskyld eme, ..denlå bare lige for

</DEN_FJOLLEDE_FISK>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 20:39

Yes.
Du 'ar da it' ti' te' á leg' mæ' tøser - ska' du'et hent' påænger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 20:48

Nuller = 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.........

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 20:57

Der røg din chance for top 10

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 22:30

Jep eme..

..og ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 22:37

Nogen gange kan det bedre 'betale' sig at deltage, når alt er forbi

..for fornøjelsen og underholdningens skyld.

Egentlig har jeg det bedst med at sætte folk i godt humør og hjælpe..., så langt evnerne rækker

......og give creamygirl komplimenter og gaver : http://www.nvo.com/pearls/ ( = ..læg hér især mærke til tungen ud ad munden )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 22:38

Sådan har jeg vist altid haft det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 22:41

http://www.nvo.com/pearls/ ...vil jeg mene er den ultimative gave til en smuk kvinde

Korrekt ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 22:45

Det har jeg prøvet så tit.................spild af penge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 22:58

Naty nat : Gamle mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:01

Ps. Det er 'tanken' der tæller !!!

...som vi sagde på kollegiet, da den nærmeste optankning lå lige ved .... motorvejen : Q8 - Tanken !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 23:04

Jeg tror det er noget billigt bras, men ski med det - det er nemlig rigtigt som du påpeger - det med tanken...og tungen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:11

[hør] Labbe dabbe dance Du gør mig kåd creamygirl

..og horny, så pas på : http://www.natesays.com/HORNY_CHICKEN.jpg

</MOLO_KYKELIKY>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:12

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 23:15

Skrub i din seng - og sov den ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:19

Ok. ...når DU si'r det ( = ..sådan en vatpik ) !

Du ka' tro ....NEJ

He he he... </MOOOOOLOOOOOKYYYYYLEEEEE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 23:20

thi hi - du er bare så sød

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:21

Jeg er her endnu ....søde creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 23:23

Kan jeg hjælpe dig med noget søde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 23:24

Kommer du ik'snart på besøg ? ...og ta' din lækre veninde med ... du ve' ...til Ama'r ?

??? </KOM_BEGGE_TO> ....ellers ska' jeg nok hjælpe jer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-04 00:04

Æv, kandu var lige ude af drift
Nu er hun gået i seng, men min lækre veninde er faktisk på besøg - og sagde med munden fuld af af tandpasta før hun skred -
'Ham Molo kan sq købe sine skide FF'er selv'. Hva mon hun mente med det?!
Man kunne jo forledes til at tro, at hun kender dig

Sov godt min skat *en smiskesmiley*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 00:32

Jeg er oplyst nok til at tage vare på mig selv creamygirl

...men hils alligevel

Sinilluaritsi ...kunat

</MOLO>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-10-04 22:14

En kat og en gravhund... tjae, Gandalf er opvokset med katte, og hvis bare kattene er vant til hunde vil de såmænd gerne ligge i pote med en gravhund!!! Gandalf elsker katte!!! Desværre elsker han Frederik, perser, så meget at det nogle gange ser lidt "fy" agtigt ud... men så går frederik bare sin vej... lidt!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-10-04 22:20

Er faktisk ved at undersøge hvor der er kuld af gravhunde. Min kat er vant til hunde, så deri er der intet problem. Det jeg måske kunne frygte er gravhundens sind, men lad os nu se hvad det ender med.
Sød hund ham Gandalf

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-10-04 18:34

Min erfaring er at de langhårede er de blideste... ihvertfald skal du nok holde dig fra de ruhårede, selvom de er skønne!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:21

Rigtigt observeret skingur -> De langhårede gravhunde er de 'blideste'

..og smukkeste !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-04 23:20

Mine 2 gravhunde var ruhårede, og det er nok rigtigt, at det er nogen lidt mere "stride bananer" at håndtere, end de langhårede.
Den ene af mine, havde også det du kalder en lidt "fy-agtig" kærlighed til katten, skal så bare siges, at det var en hunhund og en hankat
Fik at vide, at det var noget hunden gjorde for at vise at den var den dominerende part, men de var gode venner alligevel. Men andre katte ku' den ikke li'. Den bed en af naboens killinger ihjel engang.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 19-02-05 12:21

Tak for svaret dova.