/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Tdc internet
Fra : finnperpedersen
Vist : 308 gange
20 point
Dato : 09-10-04 13:41

Jegkan ikke logge på internet, har prøvet at kontakte tdc et par gange. De siger prøv at skrive dr.dk så kommr jeg på internet ved at godkende en script fej. Jeg har har windows 98 og har formateret harddisken flere gange, hvad er problemet ?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-10-04 13:49

Hvad mener du med "ikke logge på internet"?

Ringer du op med et modem, og lykkes det?

Er problemet at du ikke kan få en hjemmeside frem i din browser eller hvad?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 15:05

Har du indbygget modem så skal du også lægge den CD-rom ind som passer til din comp.
Og modem skal indstalleres
Din udbyder (tdc) skal tilsluttes >start>indstillinger>kontrolpanel>internetindstillinger>forbindelser>indstil>resten går af sig selv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 20:02

finnperpedersen - fandt du ud af det ellers bare spørg videre.