/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ciao støttefod... Ny eller gammel model?~
Fra : AndersBis
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 09-10-04 11:38

Hvordan kan jeg se om min støttefod er af den nye eller den gamle model?? Den vil nemlig ikke klappe op når jeg slår støttebenet op, så jeg skal have købt en ny fjeder, og jeg kan se at der er fjedre til nye og til gamle modeller....

--->Ham der ikke ved noget<---

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-04 12:38

http://www.thansen.dk/products.asp?c=316039656&n=282547635#xy
Du kan se om enden med vinkel på fjederen er lang eller kort, endvidere er Aksel for støtteben, ny model, 1977- tykkere og lige tyk hele vejen.
Aksel for støtteben, gl. model, -1977 altså op til 1977, er tyndere og neddrejet i den ene ende, som et styr i stel.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : AndersBis

Dato : 10-10-04 11:21

Tak for svaret pallebhansen.