/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
svag lygte
Fra : nfansu
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 09-10-04 11:24

hej jeg har en svag højre forlygte

troede det var pæren så den blev skiftet men den lyser stadig meget svagt hvad kan det så være ????????????

Nfansu

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-04 11:26

En dårlig forbindelse, sikkert stelforbindelsen.

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 09-10-04 11:27

ok og er det noget man selv kan gøre noget ved ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-10-04 11:31

Det burde ikke være et problem, følg ledningerne fra pæren.
En rusten stelforbindelse er til at få øje på. Et begyndende
ledningsbrud p.g.a. en klemt ledning kan også være fejlen.
Fladstik bør undersøges for løse ledninger. Undersøg om sikringen
sidder godt fast.

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 09-10-04 11:32

Prøv og se om det skulle være parabolen der er begyndt at ruste/ire.
Du burde kunne kigge igennem forlygteglasset, men det kan være lidt svært, i så fald tror jeg du må ud og investere i et nyt lygtehus. :-/

/EZ1

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-10-04 13:15

Det er som regel ledningernes forbindelse i det 3polede stik til pæren den er galt med, tit, vil en gang pronto eller WD40 klare ærterne (For en tid).
Du kan mærke på stikket at det bliver varmt, der hvor forbindelsen er dårlig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 09-10-04 20:27

hej må detsvære skuffe jer alle sammen men tak for de gode forslag men ingen point denne gang

det var bare mig som var en idiåååååååt havede jo slet ikke skiftet pæren men positions pæren isted tsk tsk og i må gerne grine :) jeg ka ta det :)

god weekend

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-10-04 13:24

synes du ikke én af dem fortjener, at få accepteret svaret alligevel.
Det ville i det mindste være høfligt.

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 10-10-04 15:26

klart men så bliver det ved lodtrækning :)

og vinderen blev ... Teil da han faktisk havede svaret før jeg næsten hvade skrevet spørgsmålet :)

Godkendelse af svar
Fra : nfansu

Dato : 10-10-04 15:26

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-04 19:59

Velbekomme og selv tak nfansu.