/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Password i Excel
Fra : pepsimax
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 09-10-04 09:17

Password i Excel

Kan man sætte password på et ark i excel
det skal være sådan at man ikke kan se det på gældende ark
før passwordet er tastet

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-10-04 09:37

ja

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-10-04 09:41

nej var for hurtig
kan beskytte ark eller projekt

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 09:48

nej det kan man ikke jeg er ved at tage pc-kørekort om Excel, man kan ikke sette password på et ark

M.v.h lars.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-10-04 09:58

Som rotw kom frem til i anden omgang, så er det kun muligt at beskytte selve kildeteksten, og hermed de formler og markroer der er lagt ind i arket, således at der kun er adgang til de celler, som man skal kunne taste tal ind i.

Kommentar
Fra : OAP

Dato : 09-10-04 10:24

Hej hvis du med ark mener en hel mappe med flere ark kan du beskytte den med en adgangskode. Det nemmest er nok hvis du selv lige åbner hjælp øverst til højre i Excel og søger efter følgende

Bruge en adgangskode for at kunne åbne en projektmappe

Held og lykke med projektet, prøv evt. men en tom mapper, og brug et password du er sikker på at kunne huske ellers går det hele tabt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-10-04 10:31

funktioner / beskyttelse / beskyt ark Eller projekt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 11:24

h-klik på arket>vis programkode>visible ....der er et valg om hidden
meeeeeeeeeen jeg aner ikke hvordan VBA-koden skal se ud.
Forsøg kun på et tomt ark.