/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Går Kandu.dk ik' snart ned ???
Fra : molokyle
Vist : 417 gange
230 point
Dato : 08-10-04 20:15

Hvornår kommer næste nedbrud ? Det har kørt for godt ...for længe ...til at være et gratis site. Nu må de 'skjulte' kræfter komme ud af busken og få Kandu.dk til at køre 'bad', 'lort', 'baglæns' og 'ned' et stykke tid !!!

...ellers tror man jo bare, der er gode intensioner bag driften ?

..ikke at vi har hørt noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 20:20

Jeg tror de gode Kandu-folk er SÅ gode at de ikke har tid til os. Én af dem kom forbi for 14 dage siden, læste vore breve og email's, svarede på dem og så FARVEL. Der går formentlig mindst 1 mnd. før der kommer en anden forbi Firmaet. Og der HAR været de sædvanlige røster fremme om at "Nu kører det Hel..... langsomt igen!! Jeg synes dog ligesom dig at det er blevet klart bedre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-04 20:26

Det går sikkert ned i næste uge hvor mange alligevel er på efterårsferie og der kun er dig tilbage MOLO Du er jo chef i den uge og så har du tid til at være på kandu

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:28

Hvor har du hørt dét arne.jakobsen ? URL.... please 0 Jeg ka' jo ik' føl'e me' i alt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:29

bentjuul -> Ja ja.... bare lad mig sidde tilbage med 'aben'

</TABER>

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 240 point
Dato : 08-10-04 20:30

Sortseer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 20:31

> Molo

Nu skrev jeg jo flere ting. Hvilke var du ikke klar over?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:33

....ALENE tilbage med aben : http://membres.lycos.fr/coleno/fonds/abe.jpg

</MOLOTECHNO>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 20:36

Er det et billede af dig som foster Molo, jeg vidste ikke at de kunne den slags for mere end 40 år siden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:42

Bj-arne-D -> Du vil blive overrasket Det er her jeg opholder mig og holder hus : http://www.anr.state.vt.us/dec/wastediv/images/solid.home.JPG

<SKRALD>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 20:43

Hyggeligt med U

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 20:55

altså molo alene med aben i næste uge....hehe

så ska det nok gå ned der!

pas bare på molo dreng; kan jo være jeg er så flabet at jeg lige er nødt til at kigge ind og drille hvis jeg keder mig alt for meget!

nice pic mole men vidste sgu ikke de kunne se sådanne ting i "gamle dage" *G*

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:59

Bj----arne-----D

Ps. Tag det med et smil

</MOLOSMILER>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 21:05
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 21:06

Hva' sku' jeg lige med de der point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 21:30

Ja, og så for det svar?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 21:50

Nemlig, ham Molo er en molonist.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 22:27

Oversættelse: En molonist er en Molo der er sig selv (frit opdigtet)
Keep smiling

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 00:12

MOLO er total utilregnlig..MOLO hvorfor kan jeg ikke se der hvor du arbejder?..det link duer ikke?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 03:28

mango -> Hmmm.... mystisk ...prøv her http://www.nethulen.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 03:29

...eller også har du problemer med at vise flash sider

</MOLOKYLE>