/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
brevpapir i outlook express
Fra : miritdk
Vist : 465 gange
120 point
Dato : 08-10-04 20:08

efter opdatering af sp2 driller OE så jeg er ved at skige (meget højt) - vi er en del der bruger brevpapir i mange varianter - både tegninger og animationer og det har altid kunnet lade sig gøre i OE - men nu ???????? Nope - kan være der er en lille detalje jeg har overset - men vil så gerne videre - håber der sidder en der ved hvad der skal gøres.

ps... det er brevpapir helt fra paint - pps - scrippy og diverse scripts det drejer sig om - men først og fremmes HVORDAN HVORDAN ???????????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 20:45

Nu har jeg lige leget lidt med brevpapiret og jeg kan ikke se det jeg vælger, men det er der godt nok på den sendte mail. Prøv at sende en til dig selv.
Jeg piller lige lidt mere ved det og skal nok skrive hvis jeg finder ud af mere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 20:56

Prøv at åbne mailen hvor du har anvendt specielt brevpapir, klik på Formater i menuen og vælg anvendt brevpapir hvor du finder den du har valgt og klikker på den. Jeg fik den frem, men det er da godt nok bøvlet SP2 fejl uden tvivl.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 08-10-04 21:01

Det samme her. Kan ikke se billedet når jeg skriver mailen, men det kommer frem når jeg tjekker "sendt box" Har også SP2

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-10-04 21:17

BjarneD---<<<< nemlig - det virker her og jeg har ladet mange indstille lige som mig - men det er kun de få der kan se det - surt når det nu er bedstes lille hobby her *G*
Håber nogen har den helt rigtige løsning - afventer indtil videre og undesøger også selv hvad jeg kan finde ud af *S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-10-04 21:18

ps.. der er jo også lige det at der af og til skal "afcheckes" et lille flueben i adressekartoteket *G*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 21:23

Jeg har nu også kun installeret SP2 for at kunne følge med for de virkelige autoriteter på området siger vent.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 08-10-04 22:09

BjarneD: Enig. Det er virkelig noget skod, at de sender den ud nu som "kritisk-automatisk opdatering. Den har simpelthen for mange fejl og mangler endnu. For en alm. bruger uden den store IT viden, er det kaos.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 22:14

Helt sikkert.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-10-04 23:35

Man siger jo, at heldet følger en vis slags mennesker......

Jeg har - indtil videre - ikke haft noget bøvl me SP2.

Hanne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-10-04 23:38

Kan du se hvis du vælger andet brevpapir, Hanne?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-10-04 23:45

tjahhhhh så langt så godt - indtil videre så er der filene da en "konstruktionsfejl" i OE - guiden virker ikke - måden jeg bruger og BjarneD skriver om virker rimeligt - ved at oprette eget brevpapir og formatere alt ok - meeeeeeen - det er jo ikke alt der kan gøres sådan - flere kommentarer ??

Hanne ?????? hvad mon så gør at du ikke har oplevet problemer - tror vi er mange der gerne vil vide mere om det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-04 09:42

har desværre ikke så mange point at hæve med - men vil så gerne have svar der er til at forstå og regne med - har lige fået en slags svar fra en der burde kende til det - ingen navne *G* - han/de er slet ikke opmærksomme på problemet før nu og temmelig rådvilde - sidder der mon en lille nisse her der kan trylle ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-04 09:45

ps.. har da fundet frem til at jeg kan sende en hel del - også når jeg vælger andet brevpapir- men UDEN om guiden - det er tilsyneladende den der er drilsk. Af og til kan man bruge den - opretter nyt brevpapir siger ok - blank side - men prøver så igen og så sidder den filene der og kan bruges - men ikke ses af modtager - herligt ikke ????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-10-04 16:56

BjarneD:

Næh, det kan jeg ikke...... nu skal jeg vist liige rode lidt med det brevpapir, for jeg bruger ikke noget, så erfaringen i det emne er møj lille.

Jeg mener at kunne huske, at jeg tidligere har kunnet se mit brevpapir, når jeg prøvede det af. Men jeg skal lige checke det ud!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-10-04 17:00

miritdk:
Hanne ?????? hvad mon så gør at du ikke har oplevet problemer - tror vi er mange der gerne vil vide mere om det

Tjah, det er jo et godt spørgsmål!

Bare jeg kunne svare på det!

Måske har jeg ikke pillet så meget ved systemet, at tingene ar, som de skal være - wa' we' jæ'?

Eller måske er jeg bare heldig....... man skal da have held i noget

Hanne

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 120 point
Dato : 10-10-04 17:14

Jeg tror sådan set, at vi skal vente på en fix til nogle af de fejl der er på SP2 for det er jo slet ikke noget nyt, at der er ting der ikke virker og jeg syntes egentlig helkler ikk eproblemet er så stort når man kan vælge brevpair under Formater på selve mailen.
Det e rjo ikke jordens undergang, vel.

Kommentar
Fra : thoslo

Dato : 11-10-04 00:16

Systemgendan din PC til før SP2 så virker det hele igen.
Glem SP2 indtil videre. ZA firewall og AVG antivirus virker fint.
MVH

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-04 08:48

Tak for svaret BjarneD.

jaja - venter og ser - når bare det meste af det jeg selv skal sende videre både kan oprettes og modtages så gør det ikke noget det er lidt besværligt *G*

ps.... herligt at ms vil prøve at administrere os der bare gerne vil bruge de muligheder der er - og øv - de er filene da for tidligt ude men den sp2 - klart flere og flere afinstallerer den indtil videre. Der ER altså for mange små og store skavanker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-04 08:49

ups til BjarneD - det var ikke meningen at give dig så lidt stjerner - fejl fra min side - sorry

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-04 10:43

Der er nok ingen tvivl om at SP2 skaber flere problemer end den løser, men det varer sikkert ikke så længe.