/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
weekend!?!
Fra : tutfis
Vist : 378 gange
175 point
Dato : 08-10-04 13:49

Fredagstråd........

Hygge chatte tråd ect om nogen vil en hønsegård!

Her må hygge skvardes sladres pladres....OSV

Hvad skal i, i weekenden????

Jeg selv lige pt alle planer aflyst, men man kan vel altid finde en go flaske rødvin, lidt go mad og en ven eller flere at hygge med *S*

Vil gerne af med nogle af mine points så smider en del af dem efter jeg!

Og til alle dem som ikke kan finde ud af at kandu ikke er en vuggestue og som gør at det er TRÆLS for andre bruger af at være her....grove up.... det er ødelæggende for alle her på kandu....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-04 13:52

Jeg glæder mig til at begynde min oprydning i værksted og computerrum.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 13:53

Jaaaaaaaah, Tut og jeg skal have en uges ferie når jeg er færdig med at trælle her.......Glæder mig vildt! Beklageligvis ser jeg nok ikke kæresten før mandag, du ved dine og mine børn osv.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 13:56

Åndsvag tegnsætning jeg lavede der.

Burde have været:

Jaaaaaaaah Tut. Og jeg skal have en.........

Nu får jeg bøvl med kæresten!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-04 14:01

Og jeg er på vej til Midtjylland for at hente min søn og veninde. Jeg er een af de heldige der har efterårsferie - og den skal bruges til hygge samt muligvis lidt øller sammen med veninden. Hun plejer at kan lokkes

Ha´en smaddergod ferie allesammen.

//Creamy

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:04

hejsa emesen..... lyder som om du har en hel klar plan med din weekend good luck....

>> ups 3773*G* du overlever jo nok den tegnsætnings fejl......*S*
jeps kender godt det med dine mine børn osv...

http://www.yuhuu.dk/frakke06.asp

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:06

hejsa creamgirl

du må ha en rigtig go weekend og en super gå efterårsferie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:06

Pas på på motorvejene. Der står sådan nogle grimme fyre fra en landsdækkende rockerklub på motorvejsbroerne, OG de deler dummebøder ud!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-10-04 14:07

Creamygirl - hvad er det i grunden der gør dig så creamy??

Go Weekend alle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:08

Fyyyyyyy, Tut!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:08

Jeg rejser til Bangkok på søndag, hvilket jeg glæder mig helt enormt meget til!!

Så skal jeg sammen med min gode kammerat rejse rundt i Thailand i 5 uger, hvorefter turen fortsætter til Fiji hvor vi er i ca. 10 dage. Så tager vi til New Zealand i 20 dage, til Australien i næsten en måned, til Bali i 2 uger og til sidst besøger vi Singapore i små 4 dage.

Så det meste af min weekend skal bruges til at få overblik over pakkelisten, og holde afskedsfester for venner og familie!

Go' weekend - Mvh
Niels

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:09

Søg på Goggle under Creamygirl - resultaterne er lidt skrappere end Tut's link!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:10

Yearh Niels. Og vi er ikke en pind misundelige, men sidder stille her og ønsker dig dårlig mave!!!!!!!!!!

En af de gamle sjukker bor iøvrigt dernede i varme!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 14:11

Hai tutfis. Ja lad os få noget sladder. Ka' du holde E skålen i ro sålænge
Det er dælme længe siden du har været forbi her på kandu. Har du været på mandejagt ..og har der været held i 'sprøjten' for nylig ?

Lørdag er fandenmig slappedag ...med et ordentlig vred FF'ere

Søndag har jeg rengøringsdag hos 'de gamle' og skal ordne internet forbindelse for min bedste kammerats mor, så der bliver ikke megen fridag. Min efterårsferie røg også ud af vinduet, da jeg skal agere boss her på min praktikplads hele næste uge

Idag har jeg klaret dagens opgaver (..det var ikke mange ) her på jobbet, så derfor har jeg haft en del tid til surfe og deltage i kandutteriet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-04 14:13

Hmm, lyder sq godt nok som en kanon tur Niels!
Hils Mel Gibson, hvis du skulle støde på ham i Australien

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:13

hehe
Dårlig mave håber jeg at undgå, men det bliver sikkert svært!
Har lige set at der ca er 33 grader i Bangkok lige nu..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 14:14

Hej Tutfis

I dag kommer min søn hjem fra efterskole.....sammen med min nye svigerdatter, som bliver her nogle dage Lørdag, søndag og mandag skal jeg arbejde men ellers er der dømt efterårsferie sammen med sønnike Kunne nu ellers godt ønske at det var mig der skulle til Bangkok, Thailand, Fiji, New Zealand og Bali *suk* det lyder godtnok herligt...God tur Niels

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 14:14

3773 *LOL* ikke hvis man overholder fartbegrænsningerne *GG*

Jeg skal sammen med familien ud og besøge nogle venner der er flyttet i nyt hus og manden skal hjælpe lidt med at vejlede manden i huset om hvordan han reparerer og istandsætter. Jeg tager med konen ud og får slagtet nogle høns

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:14

creamygirl > Det skal jeg gøre
Regner med at finde nogle kendte og fejre nytår sammen med dem

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:16

1000 tak Toupie!!
Jeg glæder mig også helt fantastisk meget!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 14:18

http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=9257 de er ellers om sig de der banditter med klistermærke på ryggen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 14:19

Hej NielsPT
Har set din fede rejseplan

Ka' du ha' en rigtig god tur

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-04 14:19

NielsPT
Køb rigeligt med tyggegummi med hjemmefra - det kan du ikke købe i Singapore.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:21

hehe jeps de er på krigsstien for at dele dummebøder ud til de stakkels små bilister...

har snakket nok med dem for i dag, en gamle mand på en scorter blev kørt ned af en bilist for et par timer siden foran hvor jeg bor.... hmm bilisten krydservejbanerne for at pakker mens scorteren overhæler bilisten som nærmest holdte stille men gasser op for at at krydse vejbanerne direkte ind i den gamle mand som samtidig ryger ind i en anden pakkert bil.... må efterhånde give folk ret i at ikke alle burde ha kørekort!

fyfy mig *G* ej da den var da ganske udskyldig....

skulle lige se hvad der ellers var af flash osv der inde....

har nemlig fundet denne:

http://www.yuhuu.dk/sjove06.asp
hvilke er min eneste kommentar til folk som ødelægger ting for andre, og gælder ikke kun her inde på kandu, men rent generelt alle steder!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:21

Dova > Tak!

Emesen > tyggegummi, siger du? tjaa.. Så skal man bare huske ikke at spytte det ud på gaden, for så vanker der en bøde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 14:26

Ja Niels det bliver da fantastisk..håber du kommer til at opleve en hel masse spændende ting..rigtig god tur og fortæl os om den når du kommer hjem igen ikke?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 08-10-04 14:32

NilsPT: og lakrids

Jeg skal hente min bedste veninde og hendes datter i lufthavnen om 1 time og 45 min
Det er bare så dejligt at få besøg hjemme fra Danmark.
Der skal hygges og snakkes i lange baner.
frieda

Hvis jeg er heldig, har hun lakrids med.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-04 14:33

Ja - nemlig, jeg skulle bare lige sikre mig, at du viste det.
Go' tur................bare det var mig.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:33

Mango.
Det skal jeg nok!
Jeg er tilbage i slutningen af Januar, så skal jeg nok lige lave et indlæg. Tror slet ikke jeg kan undgå at komme til at opleve en hel masse! Men jeg ved ikke helt hvad jeg præcist skal forvente, for vi har næsten ikke planlagt noget hjemmefra, men stort set kun booket flybilletterne..

Vi lægger dog ud med en planlagt 6-dages trekking tur i Chiang-Mai (Nordthailand), hvor vi bl.a. skal besøge stammefolk, ride på elefanter og sejle på en bambus-tømmerflåde ned af floderne! Men derefter bliver det spændende at se hvilke eventyr vi kommer ud på!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:34

NielsPT.....du er sku en heldig kamel....ville ønske at det var mig....

du må ha en super fed tur...

hejsa Toupie

det bliver da dejlig at få sønnen hjem på ferie...go fornøjelse...

hej molo dreng....

jeps længe siden jeg har været her inde... luret lidt i baggrunden dog!
har hold en pause fra kandu (gør det nok også stadig lidt)

dem kan jeg sagtens holde i ro.....
kan høre at du stadig kan alfabetet....

mande jagt haha hmm
uha mænd hvad er de for nogle ting ???

ikke noget jeg gider eller nok nærmer, en af dem jeg ikke gider! (MEGET LANG historie!)

held i den: ja hvis man vil ha dem....sorry skal ikke ha mænd jeg kan snøre rundt om min lillefinger og f... den slags er der utrolig mange af....

også er der dem som pisser en af (ØV) eller giver en sommerfugle i maven NICE*S*

men ved du hvad molo man kan altid gå i kloster eller bare bli til pir.....lol

lyder som om du får en travl weekend molo...

tutfis

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:34

frieda og emesen.
Lakrids ja!! Det var en go' idé!! Det skal jeg huske at købe!
Tak!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-10-04 14:38

Hej tutfis.
Valkommen tilbavs.
Skal skifte toilet i min nye båd ( håber fan---- at søventilen er tæt) og jeg hader den slags lo---arbejde.
Lørdag er der øltur med gutterne og søndag---------bvadr

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:44

halløjsovs dabj

dakker dakker!

hehe go weekende

og super go søndag....

hehe

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:45

stof til eftertanke eller noget

i burde kende den

http://www.kandu.dk/dk/spg/51031

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 14:46

dabj, var lige inde og lure din profil...jeg er jo blevet hundeejer, efter at have undværet hund i 10 år....det er dejligt.
Hvor er du træner henne?
Det der med toilettet..ja uff det er ufedt *GG*

Niels jeg havde en kæreste som var dernede engang, han oplevede en masse...og til min store fortrydelse oplevede han også pigerne..så var det at han blev min X ..

Så pas på, hvis du har en kæreste, de er verdensmestre i at lokke de kære piger..bare lige en advarsel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 14:50

Det var mere, hvis du nu ikke kunne holde 'dem' i ro og ikke havde fundet den fyr der giver dig sommerfugle, kunne jeg da komme forbi og holde 'dem' lidt for dig

Her er i hvert fald en sommerfugl : http://home.hib.no/mediesenter/animasjonsverksted/barn/store_bilder/sommerfugl.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 14:54

Mango - den er taget til efterretning. Skal nok være opmærksom på at de forsøger at lokke én så godt de overhovedet kan.
Dårligt af din ex-kæreste, synes jeg godt nok!

Jeg er for tiden uden kæreste, men min kammerat og jeg har lovet hinanden ikke at være sammen med nogle af pigerne i Thailand/Bali - og da slet ikke prostituerede, nogen af stederne!

Håber du har fundet en bedre kæreste nu!
Mvh Niels

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:55

ang dummebøder og den landsdækkende rockergruppe som uddeler de dummebøder:

Mens to betjente havde travlt med at se efter fartsyndere, sneg en tyv sig til at stjæle den enes motorcykel

To politibetjente var så optaget af at kigge i en radar efter fartsyndere, at de ikke bemærkede, at en tyv sneg sig til at stjæle en af betjentenes motorcykler.

Betjentene havde parkeret motorcyklen lidt afsides, så bilisterne på Karlslunde Strandvej ikke ville opdage, at der var fartrazzia. Det gjorde det let for tyven at køre væk på den hvide motorcykel.

Rigspolitiet vil gerne høre fra personer, der har set den hvide Yamaha GTS 1000-motorcykel. Der står politi på den.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 15:02

haha molo...

hmm man sku kunne knappe dem af og så sende dem med posten så ku du passe på dem imens
så ville jeg nok undgå alt det ballade jeg får rodet mig ud i...lol

ang sommerfulge i maven tja ikke kun det der er nødvendigt nok nærmere en hundesnor så jeg ikke roder mig ud i for mange ting...

sommerfugle i maven tja er da en som kan gør det men vi har det begge sådan lidt ikke klare til at ha nye kærste....
man F... han er bare nice og har da øh været det *G*

men er ikke kærste mulighed kan snøre ham rundt om min lillefinger på 2 secs og det går sgu ikke....
desuden er total in love med min ex puha går ikke for gider ikke hans små trip konstant sgu tro han lider af pms

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 15:05

Niels..ååh ja, og flere siden *GG* Det var da jeg var først i tyverne...ja, han var også Kjøvenhavner..de bæster

tutfis...ja der skal aligevel en smule mod til, ..eller dumhed om man vil, til at stjæle en af politiets motorcykler GG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-04 15:05

Øhm, jeg er altså ikke kørt endnu, så Molo det eneste du 'holder' er
at du 'holder' dig på måtten

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-10-04 15:06

Citat
ja, han var også Kjøvenhavner..de bæster

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-04 15:08

Enhver kvinde med respekt for sig selv - kan snakke sig fra en bøde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-04 15:14

Forresten er der to teorier angående hvorledes man kommunikerer med
kvinder - men ingen af dem virker....thi hi

Og nu gælder det motorvejen!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 15:20

creamygirl *GG* jada, du har helt ret...de er jo alt for nemme de kære herrer ...

Flyt fokus..og du har dem i din hule hånd *GF* så ved man sgu hvor man har dem *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 15:20

Holder på måtten creamygirl ??? Den sidder sgu da længere nede

Bare rolig, jeg ska' nok la' være at lave noget snavs ...jeg fortæller nogen, noget som helst om !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 15:21

He he MOLO..der var du liiige frisk nok hva?? he he..trussetyv..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 15:36

mango -> Hvisker.... tror du creamygirl er kørt nu ?

...for så skal der være fest og ballade Jeg har fri om 20 min.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 15:37

jeps en hver kvinde med respekt for sig selv-kan snakkes sig uden om en bøde og diverse andre ting!

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 175 point
Dato : 08-10-04 15:42

ÆVVVV jeg har endnu ikke kunne snakke mig fra en bøde men jeg har tilgengæld fået en betjent til at undskylde, at han måtte give mig den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 15:47

Prøv at snakke mig fra noget ...hvis I selv tror I får et ord indført

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 15:48

Arghh Toupie..den holder også *LOL*

Hvisker tilbage til MOLO..yes hun er væk..jeg tager ned og holder party i BILKA *G* der skal handles ind til weekenden..og der er dømt superhygge i aften...wow jeg glæder mig heeelt vildt til at sidde og hygge med en masse slik og lign. foran fjerneren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 15:51

Molo molo snak snak snak. Molo molo snak snak snak. Molo molo snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak snak

</SNAK>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 15:52

Ja, prøv at snakke Jer fra en bøde hvis betjenten er af hunkøn

Men ellers virker det da fint - nogen gange altså

Jeg har da engang jeg kørte lastbil i Tyskland, snakket mig fra en bøde på 400 euro

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 15:53

Tak Mango, det hjalp på selvtilliden

Molo: har du brug for at snakke??

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 15:53

toupie smil.... en undskylding er da noget*S*

en direkte bøde har ikke prøvet at de vil give mig en endnu altid endt med an advarelse...
snakket smil mine venne ud af ballade!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-10-04 15:55

->mango
Var lige ude og handle.
Det var DCH
Stoppede for et par år siden efter 25 år i samme afdeling og har selv haft hund hele mit liv
mvh
dabj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 15:55

Godt gået Dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 15:55

Jubiii og jabba dabba dance. Fyraften

Vi ses måske i aften

Hyg dig mango ...og alle I andre også. Nu ta'r jeg på spruthus. Der er sgu en der vil gi' øller, så jeg slipper får at sku' ha' penge op af lommen Fint får jeg har næsten ikke nogen og der er iøvrigt heller ikke råd til den slags udskejelser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 16:48

> Niels

Det lyder godt nok som noget af en jordomrejse, JO jeg er lidt misundelig. Kan du ha' er rigtig dejlig tur.

Min weekend går nok med en del TV-kiggeri. Der er både Golf og Snooker som jeg er glad for at se. Men nu lover meteorologerne jo at Regntiden er ovre, så det bli'r helt sikkert også til en Skovtur eller 2.

Rigtig god weekend allezusammen!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 08-10-04 17:01

mmm, efterårsferie, en uge, men skal til fyn LØRDAG til ONSDAG så i må unvære mig her på kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-04 17:42

aahhhhhh, fik lige accept på hotelrereservationen fra Spinnewiel. Glæder mig til et smut derned sammen med kæresten!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-04 18:34

God efterårsferie til alle og NielsPT det bliver spændende at følge din rejsedagbog på din hjemmeside - god tur

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 19:59

xyzzygy -> Du vil bli' savnet

Ihh... hvor er I heldige at kunne holde fri ...men jeg ska' nok komme efter jer, når I vender frygtelig tilbage

Ps. Få jer en Freemail

...så I ik' ka' si' jer fri for at følge med hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 20:28

nååååå lille molo....

vil gerne bytte har total fri...og det er KEDELIGT

nå men jeg må heller smutte; har en kæmpe opvask oprydning fra i går min baby var her i går og senere havde jeg middagsgæster så kom først i seng kl 5 i morges.....hehe!
så i må hygge jer..

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 20:50

tutfis -> Jamen, så synes jeg du skulle tænke lidt på MIG imedens ...eller kigge forbi ? Du har min emil ...bare du lover ikke at sladre til min cyber-kæreste creamygirl ( http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=163383 ) . Hun ka' altså godt bli' ret skrap !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 21:05

mig sladre til din cyber-kæreste hehe....

ej nej....

tror hun er lige så skrap som jeg kan være flabet!

nå men min giga opvask osv venter mig----og min emma pige har tegnet med tusser på min hvide dug smil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 21:26

D.I.P. = DIE IN PEACE !!!

</KYSSER_TUTFIS_G'NAT>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 21:27

Ssshhhhh.... ingen sladre til creamygirl ........vel ?

</>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 21:55

he he..hvad får jeg for at lade være? *gnæk* *gnæk*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 22:11

shhh hej molo dreng

takker du får lige et igen....

smil

hva sus kan du bestikkes *hehe*

har altså opgivet at få ordnet resten i dag er alt for overtræt til oprydning ren gøring vaske tøj osv nu...må blive i morgen.... i seng kl5 og op kl8 pga lækre håndværker tsk tsk som skulle lave et par ting færdig! har lidt ondt af mig selv lige nu *G*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 22:17

Hmm.........sønnike og min svigerdatter valgte at tage til en kammerat, så jeg får slet ikke set min nye svigerdatter i dag tilgengæld kan jeg så sidde her og grine over hvor ofte man skal skide og over endnu en gang svampeinfektion

Tutfis, du burde da vist gå i seng he he (og drømme lidt om de lækre håndværkere )

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 22:18

ævvvvvvv, det skulle da have været en ked af det smiley over at jeg ikke får set min svigerdatter i dag

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 22:33

ej hvor trist at du ikke får hende at se i dag din nye svigerdatter

er også på vej til at finde min dyne og en film også lige et par smertestillende til knæet osv
(er helt ødelagt i ryggen af bære på emma og så indkøbsposer havde desvære ikke taget klapvógnen med)
også fange en go drøm om de lækre håndværkere...
nat nat

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 22:36

Drøm søde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-10-04 22:37

måske jeg også skulle gå i seng med de slåfejl jeg får lavet der skulle stå "sødt" i stedet for søde

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 22:42

takker

det kunne være du sku hoppe i seng...*G*

sov godt drøm sødt

pas på svampeinfektion; som er for langt ude!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 23:32

Hvem kaldte på håndværkere,her er jeg,rå,grov, brutal og muskuløs samt udholdende,
drøm sødt,
Godnat
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-04 00:06

Som du da ka' sige det Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 00:44

Keldd grrrrrrrr ja der er ikke noget som en grov,brutal og svedig håndværker..uhmm godt jeg har en her ved siden af *GG*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 02:37

jeps lækkert med sådan en *GG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 02:40

tut,,uhmm ja det har vi før talt om..vi er nogen der tænder på sådan en ikke sandt..grrrr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 03:20

Ja ja ja, men jeg er sikker på Keldd's muskler sidder i taste-fingrene, som mine sidder i kæberne

...Søren ska' jeg til gengæld nok lade være med at lægge mig ud med mango

tutfis -> Ja, der er nu ikke noget som en go' håndværkerpige, med store muller, barkede næver, stram røv og en tørst som Sahara

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 03:23

Ps. ...tør jeg godt sige nu, hvor Frk.Uro er afsat til anden side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 11:00

jeps mango de er lige til at sætte "tænder" i og spise nam nam grrrrr.....*GG*

har nu også opdaget at der er andre end lige håndværkere hehe!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 11:29

Der går en ret lækker hånd-perker pige og sætter stillads op foran vores ejendom her på Ama'r. Langt lyst hår med hestehale, brede skuldre og hvepsetalje, flad som et strygebrædt, men holdakæft en lækker røv

Hun hedder Bettina har jeg lige hørt og hun ligner lidt Sharon Stone, som hun så ud i filmen Total Recall m. ham bøffen Arnold.

Hun ku' godt få den...!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-04 11:46

Hmm!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-10-04 11:54

Ser ud til at der er een her i tråden der er ved at få ret så travlt ha ha ha ha
Hilsen .oD
Keldd.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 12:12

ja det tror jeg også hehe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 12:29

Er der slet ikke brug for tøsedrenge mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 13:22

creamygirl -> Bare rolig.... ren fantasi Hun er vel kun omkring 30 år

Jeg ved det. Jeg er en gammel gris : http://www.mypkhome.com/pig/pig-3.jpg

Hér min skat : http://7art-screensavers.com/screenshots/butterfly/black-butterfly-on-the-pink-flower.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 14:08

jo emesen der er....

30år okai håndværkertøsen*G*

jeps gammel gris *SS*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 14:57

Tak tutfis
Molokyle.........du trænger til at blive barberet - ellers nogle smarte solbriller du har.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 01:43

Emme jow tøsedrengene er bare de fedeste og snakke med..de andre ondulerer vi bare *GF*
Molo, ja du har ret Søren er stærk som en okse *G*

og jeg er så træt at jeg ser dobbelt, har lige kørt 100 km på små mørke veje med kun é n forlygte...puha jeg er helt skeløjet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-10-04 21:15

Nogen der ved om de 14 genstande en kvinde må indtage pr uge kan/må samles sammen til en større fest hver anden uge?!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 22:31

creamy..nope..den går ikke!! Du dør før tiden hvis du gør det!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-10-04 22:44

tror sgu mango har ret....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-04 23:15

creamygirl - det gør ikke noget hvis du samler sammen til en større fest - hvor mange bliver vi til de 28 genstande.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 08:34

emesen gæt... 9 til creamygirl, 9 til dig og 10 til mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-10-04 09:13

Jeg nøjes med 8 stk. - skal køre bilen hjem igen, og den må ikke blive ridset for meget.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-04 10:52

Øv!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 14:04

Hvad er der dog i vejen med saftevand.
Hilsen Keldd, den bløde mand.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-04 15:10

Intet Keldd -> Jeg drikker med stor fornøjelse Fun Light Appelsin og Vodka

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:17

molo,jamen jeg tror man bliver svimmel af sådan noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 00:30

Keldd -> Garanteret !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:43

molo,det er ligesom det der light,legaliserer det en lille smule.
Før i tiden ,var det jo denatureret sprit og solbærsaft (Ribena),små slurke,små slurke,så resikerede man at overleve.
nat Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 11:56

Forresten til alle misbrugere:
http://www.amazingstill.com/ Det ultimative foreslag til billig sprut.Lidt længere nede på siden er der en dansk oversættelse.
Efter Kandu`en "Maskinsnedker" s anvisning (rimelig alkoholiseret)
Hilsen
Keldd

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 13-10-04 19:05

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 19:09

Øh - jeg nåede kun halvdelen af min forventede indsats..............resten ren hygge.