/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wrestling
Fra : epidedymittis
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 08-10-04 12:56

Hej med jer

Jeg er stor tilhænger af wrestling, og ikke mindst wrestling-spil til PS2. Jeg har set, at der er 2 spil der hedder hhv. "WWE Smackdown 4 Shut Your Mouth" og "WWF Smackdown Shut Your Mouth" Hvad er forskellen på disse spil? Er der overhovedet nogen forskel? Hvilket er nyest? De to covers ser lidt forskellige ud, jeg kan henvise til www.softfair.dk som har begge spil til salg. Det først nævnte koster en 50´er mere end det sidste, så der må vel være en forskel?

Pft.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-04 14:08

Hej epedimi..

Der findes kun et "WWE smackdown" med dette navn. Shut your mouth er nummer 4 i smackdown - serien.. de forskellige covers må være fra pal og ntsc udgaverne, så spillet er akkurat det samme, så bestil bare den billige udgaveuden "4" i navnet..! det er akkurat samme spil..

Mikael

P.S. Der kommer snart (til jul) et nyt spil i serien.. og det er (efter sigende) MEGET bedre end de foregående.. det er både Smackdown og Raw spillene sat sammen i et spil.. Det bliver stort og FEDT..! Så hvis du er til Wrestling skulle du anskaffe dig det når det udkommer.!
læs lidt om det her http://www.gamespot.com/ps2/action/wwesmackdownvsraw/preview_6105763.html

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 14:14

Forresten så fås smackdown HCTP (here comes the pain) som er nummer 5 i serien til en god pris.. og det er MEGET bedre end SHYM (shut your mouth) du kan bla. købe det her.. http://www.gamebits.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=782

og forresten så udkommer Smackdown vs Raw d. 19/11-04 i DK.

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-10-04 14:41

Roger that; Jeg ved godt der er bedre spil, men jeg SKAL bruge SHYM! Men tak for det.